Elektrisch vuurwerk schieten

RickGAE

Registered User
Ik wil volgend jaar met 10:00, 12:00, 00:00 ect. projecten gaan werken, dit wil ik elektrisch doen, maar hoe werkt dit? Hoeveel kost het? Hoelang gaan een elektrisch systeem mee?

RickGAE

Registered User
Ja daar heb je wel wat aan. Ik heb 2 van die kistjes gemaakt en het werkte perfect. Overigens heb ik een andere acculader ingebouwd omdat die op de foto niet goed werkte.

Deze zit er nu in.
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/...SHOP_AREA_14719&promotionareaSearchDetail=005

Verder heb je ontstekers nodig en eventueel verlengdraad, die je hier kan vinden.
http://pyrowinkel.nl/category.php?id_category=11
bedankt voor de snelle reactie :)
Hoeveel geld ben ik hier ongeveer voor kwijt? Hoeveel tijd kost het om een schietkist te maken?

p-aart-y

FPM Hangouderen
Je hebt het topic, dat je zelf gelinkt hebt, nog niet doorgelezen volgens mij. Doe dat eerst even, heb je dan nog steeds vragen dan zal ik ze beantwoorden.

RickGAE

Registered User
is wel erg veel geld, ik heb zo'n 50 euro te besteden...
Ik had inderdaad alleen de 1e post gelezen :tounge:

Laatst bewerkt:

p-aart-y

FPM Hangouderen
Dan zal je je budget moeten rekken. Zoek even hier op de site en je krijgt een goede indruk wat een schietsysteem kost.

RickGAE

Registered User
Ik heb al druk gekeken, ik zoek 12, 16 (of meer) kanaals, heb aan het einde van dit jaar pas genoeg geld(23 december)

Laatst bewerkt:

blouapie

Registered User
Denk dat je dan op 12 kanaals uitkomt wat ik zo gauw zie. Met een gunstige dollar kan je misschien ook nog wat leuks kopen in de us. Wel handig om even te kijken hoe het zit met shipping ed.

p-aart-y

FPM Hangouderen
Ik denk dat je beter alles met de hand kan schieten. Misschien dat als je wat ouder bent je een goed systeem kan kopen.

RickGAE

Registered User
Maar dan vergeet ik de helft af te speken:p
Ik zoek er een op baterijen, zoveel mogelijk kanaals voor 79,50. Wat is een goede?

Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk

p-aart-y

FPM Hangouderen
Struin zelf even het internet af en kom met een paar opties die je zou willen kopen. Dan vertellen wij je wel wat een goede is.

Cryptonite

Registered User
Lijkt me verstandig om nog even door te sparen. Als je voor 80 euro een 12 kanaals wilt, zal dat niet de beste kwaliteit worden. Spaar nog even door en dan raad ik je de 12 kanaals kingdom uit de pyrowinkel aan.

Bovenaan