Elche - Nit de la Alba 2009

Tony

Administrator
Medewerker
Vandaag was het weer zover. Duizenden knalpijlen en girandoles van pijlen met kleur effecten. Het waren weer 45 korte minuten met heel veel vuurwerk. Tijdens het filmen heb ik wat foto's proberen te maken. De film komt binnenkort online.

DSC_3493.jpg

DSC_3494.jpg

DSC_34951.jpg

DSC_3508.jpg

DSC_3515.jpg

DSC_3527.jpg

DSC_35461.jpg

DSC_35471.jpg

DSC_3575.jpg

DSC_36031.jpg

DSC_3592.jpg

DSC_3614.jpg

DSC_3617.jpg

DSC_3621.jpg

:bigsmile:

tukker1978

Registered User
Dit lijkt me als vuurpijlenliefhebber geweldig om een keer mee te maken, bedankt voor de foto,s Toon en ben zeer benieuwd naar de film.

Kobajo

FPM Filmer
Wat een geweld weer aan de foto's te zien.
Heb je enig idee hoeveel pijlen er gebruikt worden voor dit 45 minute durende showtje.

Tony

Administrator
Medewerker
Wat een geweld weer aan de foto's te zien.
Heb je enig idee hoeveel pijlen er gebruikt worden voor dit 45 minute durende showtje.

Hoeveel het er zijn weet ik niet. De foto die je ziet van de brug die vol staat laat ook maar een klein gedeelte zien. De pijlen staan op meer bruggen, straten en op een groot veld achterin waar ook de 12 inch kamuros en dikke saluuts worden geschoten.

En dan nog al die Palmeras die geschoten worden. Dan zijn ook zeker minimaal 100 pijlen per keer die je van alle kanten geschoten ziet worden. Ik zal eens kijken bij de jongens van AMP of hun me aan meer info kunnen helpen.

Moontan

Moderator
Medewerker
Toon, je hebt een goede smaak voor je vakantieuitstapjes.
En die foto,s zien er heel geil uit.
Ben heel erg nieuwsgierig naar de film man

Son-T

Registered User
DSC_3617.jpg

Zo te zien zijn dit er heel veel tegelijk:love:
Bedankt voor de foto´s en ben zeer benieuwd naar de filmbeelden.

Poziloc

FPM Hangouderen
@ Toon....zijn dit stills van de film of zijn deze genomen met de D90?
Als ze met de D90 zijn genomen vind ik ze zeer mooi!!! Realtime zoals je het zelf live meemaakt

Tony

Administrator
Medewerker
@ Toon....zijn dit stills van de film of zijn deze genomen met de D90?
Als ze met de D90 zijn genomen vind ik ze zeer mooi!!! Realtime zoals je het zelf live meemaakt

Deze zijn genomen met de D90 op een iso van 1600 a 2000. Focus op handmatig. Ik vond ze zelf ook niet verkeerd als zie je bij veel foto's die ik heb toch een soort sluier van het effect wat wel jammer is. Maar ben tevree.

Tony

Administrator
Medewerker
DSC_3617.jpg

Zo te zien zijn dit er heel veel tegelijk:love:
Bedankt voor de foto´s en ben zeer benieuwd naar de filmbeelden.

Dit zijn er heel veel tegelijk inderdaad. De foto erboven en onder horen zijn van hetzelfde laatste schot. Deze worden onstoken van een kerk na wat kerkmuziek. Op dat moment zijn alle lichten in de stad uit. Erg jammer dat ze dit niet tijdens het knallen zelf doen. Misschien om te voorkomen dat mensen in paniek raken, maar het effect van alles zou veel mooier zijn. Ik denk dat ik vanavond de film gaat editen van 50 minuten naar een 20 minuten. Ik hoop dat het internet in ons huurhuis een beetje te doen is.

Bovenaan