Nieuw 2023 El Padrino

The Cigarman

Moderator
Medewerker
El.jpg
Meer info over de [El Padrino]:
Importeur
: GBV
Collectie: St8ment Cakes
Artikelnummer: 8040
Advies verkoopprijs: -
Netto kruitgewicht:
496 gram
Aantal schoten: 36
Kaliber: 25 mm
Karton eenheid: 4/1
Effect beschrijving:
De El Padrino is een baas van een losse cake. Deze cake bevat 36 schoten puur
siervuurwerk. Met zeer bazige ‘moving stars’-effecten in goud, gecombineerd met roze, oranje en
blauwe parels. Must have!

flutsjah

Bronzen Member
De El Padrino valt in het rijtje met nieuwe floppers van GBV-Weco waarin echt veel te weinig burst is toegepast. Ik zie wel wat van de dragon tails terug maar verder vond ik het echt een te dure cake met te weinig effect. Dikke afrader, vooruit hij gaat wel lang door.

firewire

Registered User
De El Padrino valt in het rijtje met nieuwe floppers van GBV-Weco waarin echt veel te weinig burst is toegepast. Ik zie wel wat van de dragon tails terug maar verder vond ik het echt een te dure cake met te weinig effect. Dikke afrader, vooruit hij gaat wel lang door.

De niet-freaks om je heen (en jijzelf?) in het filmpje klonken een stuk enthousiaster…

flutsjah

Bronzen Member
De niet-freaks om je heen (en jijzelf?) in het filmpje klonken een stuk enthousiaster…
Ja de mensen om mij heen weten niet hoeveel geld ik hiervoor heb betaald, en aan het begin van de avond is niemand nog echt veel gewend. In de straat reageer ik op bijna alles enthousiast, heel de opbouw van een heel jaar er naar uit kijken komt eruit. Maar ik kan me nog herinneren dat ik bij deze in de straat ook dacht dat het wel wat meer burst kon hebben en dat ie me dik 30 euro had gekost. Dat doet wel pijn als je daarvoor veel goedkopere cakes hebt gekocht die een stuk beter gaan. Ik laat me dat niet op de avond zelf in de weg zitten, maar achteraf weet je wel zeker dat deze niet meer in de collectie komt.

Bovenaan