Eindshow Nootdorp 2014-2015

Pancake77

Registered User
Yummy yummy!! Well done! Ik ben wel benieuwd na de hoeveelheid kisten en steppers?
Zijn er nog foto's van de opbouw en schietveld?

robinn6

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Fantastisch hoe jullie samenwerken, ik hoop nog vaak deel uit te mogen maken van jullie projecten. Het eindresultaat was echt geweldig, krijg weer kippenvel als ik het terug zie. Alle uurtjes opruimen was het meer dan waard ;) Ongelofelijk hoe jullie dit samen hebben neergezet (want eigenlijk hebben jullie alles met z'n tweeën opgebouwd). Bedankt voor de fantastische avond!!!

densta

Registered User
Damn wat wen show. Leuke produkten gekozen en de single shots en timing vind ik helemaal geweldig. Wat een werk moet dit geweest zijn. Een dikke 10+

RoYvette

FPM Filmer
Toch hier uiteraard ook nog ff reageren. Zo'n onwijs gave show hebben jullie hier neergezet. Dit is gewoon een show van hoogstaand niveau hoe goed die in elkaar zit. T klopt gewoon helemaal. Super bedankt voor het delen! Dat het maar weer snel oud en nieuw 2015/2016 wordt.

springwind

Registered User
Allemachting, wat een prachtige consu show die van begin tot eind boeit met mooie combinaties, heerlijke singleshots en een heuze 'fallas' finale!

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Heel gaaf, die finale :lub: is dit bij die tennisbanen geschoten? Hahah ik heb dan zo nu en dan stilgestaan en jullie kant op gekeken in de avond om te genieten ervan hahah! Bij mij kwam de politie ook melden om 4.30 dat er eigenlijk niet meer geknalt mocht worden!

Jammer dat ik niet wist dat dit gehouden werd;) anders had ik zeker even een kijken komen nemen. Volgend jaar weer?

Dit is inderdaad bij de tennisbanen geschoten, mooie ruime plek waar je niemand tot last bent.

Iedereen bedankt voor de super positieve reacties!!

painkiller

Registered User
Zoals de meneer op het einde zegt; Holy shit!
Wat een dijk van een show met prachtige stepper beelden en een heerlijk finale!
Het Crackling gedeelte vind ik ook echt geweldig, wat een apart geluid zeg.

Bovenaan