Wauw ! Wat een ontzettend mooie show heb je weggezet. Mijn complimenten.
Galaxis Registered User 8 januari 2014 #41 Wauw ! Wat een ontzettend mooie show heb je weggezet. Mijn complimenten.
GMP82 Zilveren Member 8 januari 2014 #43 Wowwww never a dull moment! Ontzettend knap gedaan! Daar zal wat werk in gezeten hebben zeg...
raymondv Registered User 8 januari 2014 #44 Zooooo..... Gaaf man! Hele mooie show, en dat met consu vuurwerk chapeau! Dit vind ik nou mooier dan sommige afgeragde profi showtjes die ik wel eens voorbij zie komen........
Zooooo..... Gaaf man! Hele mooie show, en dat met consu vuurwerk chapeau! Dit vind ik nou mooier dan sommige afgeragde profi showtjes die ik wel eens voorbij zie komen........
V vuurwerkfreakz Nieuwe Member 8 januari 2014 #45 Heel erg goed gedaan Tobias, heb genoten van de film.
Tobias FPM Fotograaf & Filmer Medewerker 8 januari 2014 #46 Bedankt iedereen voor alle reacties Hier word ik blij van en geeft me weer veel motivatie voor volgend jaar!
Bedankt iedereen voor alle reacties Hier word ik blij van en geeft me weer veel motivatie voor volgend jaar!
M MrJoinT Registered User 8 januari 2014 #48 Respect man! Zat echt lekker in elkaar, een waar genot om naar te kijken!
U USRRobiwan Registered User 8 januari 2014 #49 Wow! dit is wel de bomb hoor! perfecto in elkaar gezet. Ik heb zonder te ademen zitten kijken totdat ik sterretjes zag... hahaha
Wow! dit is wel de bomb hoor! perfecto in elkaar gezet. Ik heb zonder te ademen zitten kijken totdat ik sterretjes zag... hahaha
V vbvuurwerk Registered User 9 januari 2014 #50 wat en geweldige show heerlijk om naar te kijken !!!!!
painkiller Registered User 10 januari 2014 #51 Deze had ik even gemist... :embarrased: Wat een dikke show zeg, mijn complimenten en respect voor al het werk wat er in zit!
Deze had ik even gemist... :embarrased: Wat een dikke show zeg, mijn complimenten en respect voor al het werk wat er in zit!
A atlantvinc Registered User 11 januari 2014 #52 er mag dan misschien wel veel tijd in gezeten hebben, maar ik vond het wel waard! erg mooi gedaan! overtref jezelf dit jaar maar eens
er mag dan misschien wel veel tijd in gezeten hebben, maar ik vond het wel waard! erg mooi gedaan! overtref jezelf dit jaar maar eens
rahowa Registered User 12 januari 2014 #53 Da heppie zeer netties doan jonguh ... Applaus voor jou :hehe!:
Dennis010 Registered User 13 januari 2014 #54 Heerlijke show tobias, dat doe je erg goed. Ik vind je singleshots projecten echt heel gaaf !