eindproject Bluebear

bluebear

Registered User
project zorgvuldig in elkaar gezet en afgedekt met zilverfolie, 'helaas' kon dit niet voorkomen dat de vonk oversloeg en 4 stappen tegelijk ontstak. echt heel erg balen kan ik er ook weer niet van want het was een enorm goud en kleuren choas.
verder was het de bedoeling dat de opening werd verzorgd door 2x screaming salute alleen 1 screaming salute weigerde. gelukkig had ik na de opening de lont verbonden met het reservelont waardoor die bij de volgende stap toch afging.
de bedoeling:
1. 2x screaming salute
2. 3x wave willow
3. 2x shock syndrome
4. 2x ultimate showdown
5. 1x freezing steel afsluitend 1x angry birds , 2x sun and planets.
1x freezing steel 2x sun and planets 2x eagle flight
6. 6x eagle flight 3x concerto rosso
7. 60x mtk op roze lont.

uiteindelijk gingen stap 1 2 3 en 4 tegelijk af, hoe dit kon snap ik ook nog steeds niet en kon na de afloop ook geen oorzaak vinden.

vond het ondanks alles toch een succes.

enjoy:
verder komen er nog een aantal projecten/combi's online in de loop der tijd.

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Dat is zeker een lekkere show geworden! Moet niet altijd ''precies'' goed gaan! Toppie gedaan.

Balen van de regen he!

bluebear

Registered User
pff die regen heeft behoorlijk wat zilverfolie gekost, normaal pak ik het visco niet in, in zilverfolie maar dan doe je het 1x en verwacht je helemaal geen overslag en dan gebeurd het :tounge:
dank voor de complimenten :smiling:

bluebear

Registered User
zo was het ook zeker goed, heb het publiek natuurlijk ook niks gezegd en die waren ook enthousiast dus top :smiling:

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik zie een hele leuke show Blue bear. En of nu iets fout of goed ging: het gaat toch om het genieten, het plezier? Wij zijn geen prof,s

Shenanigan

Registered User
Ik vond die chaos ook wel wat hebben, ik was wel onder de indruk, maar ik snap dat je dat niet wilt. Ik vind de combinatie van 6x eagle flight en 3x concerto rosso ook heel erg geslaagd.

Wat is 60 x mtk?

bluebear

Registered User
Ik vond die chaos ook wel wat hebben, ik was wel onder de indruk, maar ik snap dat je dat niet wilt. Ik vind de combinatie van 6x eagle flight en 3x concerto rosso ook heel erg geslaagd.

Wat is 60 x mtk?
PTDC0191.JPG

GMP82

Zilveren Member
Tis altijd jammer als iets niet gaat zoals gepland/gewenst, zeker niet als je er veel tijd, geld en energie in gestopt hebt. Feit blijft dat het een heerlijk showtje is geworden. Die sun and planets zien er ERG goed uit trouwens..
En je idee van de multi thunder king is ook leuk, al had die misschien beter vóór stap 6 nog beter geweest.

Al met al; erg leuk om te zien!

bluebear

Registered User
thanks en je hebt ook gelijk, je bedenkt het showtje om op te bouwen naar een climax maar die dingen gebeuren helaas soms.
wat je zo op film ziet zou het inderdaad logisch zijn om de mtk's voor stap 6 te doen alleen zie je op film slechts een deel van de mtk's.

Bovenaan