EINDELIJK.! Hoe Gaat Jean Cross 2011 Beginnen.?!

Tristan

Registered User
Erg jammer dat als je spullen besteld bij een winkel... Dat ze het dan uiteindelijk niet leveren. Slaat nergens op.
Al met al heb je natuurlijk een top lijst. Geniet er van:)

Jean Cross

Registered User
Erg jammer dat als je spullen besteld bij een winkel... Dat ze het dan uiteindelijk niet leveren. Slaat nergens op.
Al met al heb je natuurlijk een top lijst. Geniet er van:)

BE-HOOR-LIJK.! Maargoed... ik ga kijken of ik er nog wat mee kan doen ;)

Ik zal zeker genieten.! (Al is het maar dat ik EINDELIJK Super Bees heb.!)

Succes all en have fun.!!!!!!

Jean Cross

Registered User
Mist........................ Grrrrrrrrrrrr.............

Ik ga ff een brullende Swiegemutter de lucht in jassen... kieken of ik wat kan zien :(

Jean Cross

Registered User
Ge-lukkig.!!!!

rond 21:30 uur zat het hier helemaal dicht, denk op z'n hoogst 20 meter (woon 500 meter van de Rijn af, dus was echt erg.!)
Gelukkig werd het haast met de minuut beter na 22:30 uur en rond 0:00 uur was het goed te doen, kon beter..

Als ik nu naar buiten kijk denk ik "Shit, had best nog een dag kunnen wachten als het zou moeten.!" maargoed, over 363 weer een kans ;)

Jean Cross

Registered User
Owjah, mijn verhaal over mijn jaarwisseling zal ik zo snel mogelijk in elkaar draaien.! FF alle foto's op een rij krijgen ;)

Volgensmij heb ik ook nog wel een filmpje :surprised::tounge::tounge::tounge:

Laatst bewerkt:

Jean Cross

Registered User
Lol, nog niet.!

Wil eerst ff mijn filmpjes zien en op een rij zetten, die liggen bij een vriendin die ze gemaakt heeft, heb er zelf nog niets van gezien, haha, dus misschien is het wel mis(t)lukt.! :p

Nee, zijn volgensmij wel goede filmpjes.. nu nog een paar honderd foto's doorspitten en klaar ;)

gietjo

Registered User
Lol, nog niet.!

Wil eerst ff mijn filmpjes zien en op een rij zetten, die liggen bij een vriendin die ze gemaakt heeft, heb er zelf nog niets van gezien, haha, dus misschien is het wel mis(t)lukt.! :p

Nee, zijn volgensmij wel goede filmpjes.. nu nog een paar honderd foto's doorspitten en klaar ;)

Nou succes dan met het doorspitten. Ik wacht gewoon rustig af.
Mijn eerste 4 films staan inmiddels online.

mat96matje

Registered User
Mooie collectie man,leuke projecten zo te zien.Volgens mij heb ik een tijdje met jou staan praten in de rij bij VWL Steenbergen.

Bovenaan