EINDELIJK.! Hoe Gaat Jean Cross 2011 Beginnen.?!

Jean Cross

Registered User
slim inkopen ?? TIPPS ?!
:p
Optie 2: In september al beginnen met neuzen, forum in de gaten houden, relatie opbouwen met winkels, en veeeeeel winkels vergelijken.! Elke winkel heeft wel een goede aanbieding of goedkopere producten/acties.! Kijk bijv naar de Thunderking XXL, kost normaal 50 euro, maar tijdens de verkoopdagen bij intratuin slecht 20 euri.! En zo zijn er nog 100000 tips XD

Jezelf in november en december opsluiten in een geluidsdichte ruimte, zonder internet, krant of iets dergelijks en zorgen dat je op 1 januari na 02.00 uur gewekt wordt. Scheelt je een hoop centen! (lol)
Dit is optie 1, LOL.

DioR

Registered User
Optie 2: In september al beginnen met neuzen, forum in de gaten houden, relatie opbouwen met winkels, en veeeeeel winkels vergelijken.! Elke winkel heeft wel een goede aanbieding of goedkopere producten/acties.! Kijk bijv naar de Thunderking XXL, kost normaal 50 euro, maar tijdens de verkoopdagen bij intratuin slecht 20 euri.! En zo zijn er nog 100000 tips XD

Nu maar hopen dat de thunderking xxl echt geleverd gaat worden voor 20 eurie. Ik kan het haast niet geloven. Nu maar mondje dicht, want anders zijn alle thunderkings al weg als ik in de middag langs kom hehe...

britain

Registered User
Jonge jonge...wat een lijst! Prachtig!

Echter moet ik wel even zeggen dat het wel bizar veel geld is! Heb je geen vrouw die zeurt? Spaar je gedurende het jaar? Ik ben oprecht benieuwd! :)

DioR

Registered User
Jonge jonge...wat een lijst! Prachtig!

Echter moet ik wel even zeggen dat het wel bizar veel geld is! Heb je geen vrouw die zeurt? Spaar je gedurende het jaar? Ik ben oprecht benieuwd! :)

Elke freak die een vrouw heeft krijgt wel commentaar haha... Kwestie van sparen en bedragen niet benoemen.

britain

Registered User
Elke freak die een vrouw heeft krijgt wel commentaar haha... Kwestie van sparen en bedragen niet benoemen.

Dat gaat moeilijk met een bedrag van 3000 euro...:p Dat zou mijn vrouwtje niet op prijs stellen als ik dat buiten haar weten om uitgeef... Ik zou het andersom ook absoluut niet trekken als zij dat aan siraden zou uitgeven bijvoorbeeld...

Freddy

Registered User
Dat gaat moeilijk met een bedrag van 3000 euro...:p Dat zou mijn vrouwtje niet op prijs stellen als ik dat buiten haar weten om uitgeef... Ik zou het andersom ook absoluut niet trekken als zij dat aan siraden zou uitgeven bijvoorbeeld...

en d'r sieraden zijn blijvend, die verdwijnen dan niet in de lucht. Waar wij het geld allemaal aan besteden is na een paar uur gewoon weggebrandt. hahaha hoe gek zijn we!!!!

@ jean cross: ik ben zeer benieuwd naar je project!!! succes ermee.

bridge

Bronzen Member

Het is vooral een kwestie van goed opletten op school, hard studeren en vervolgens een flink aantal jaren hard werken. Dan kun je zonder problemen een paarduizend missen met Oudjaar. En het vrouwke en de kids komen dan niets tekort hoor !!

DioR

Registered User

Haha... ik heb het niet zo moeilijk. Zelf veel sparen, dan lukt het makkelijk. En de vrouw weet ook dat ik een apart potje heb, speciaal voor de jaarwisseling. Ook een kwestie van een makkelijke vriendin kiezen he hahaa.

Jean Cross

Registered User
GVD$@^$@#&^#$%&#%&#%&.!!!!!

Wat een drama zeg.!!

De dag begon gister lekker... UITSLAPEN.!!! want pas eind van de middag begon mijn gebruikelijke rondje NL..

Allereerst naar Tolbrug (Den Bosch).... Binnen 10 minuten gepiept.!

PRE:
Bestelling stond klaar, rustig in de winkel.
CON: 1/3 20 schots assorted (Zena) was niet meer leverbaar. Op de checklist vanuit hun stond ook: 2 van de 3 geleverd. Na controle in de auto (waar medewerker bij stond) bleek dus dat ik 1 20 schots pakket miste.. moet daarna naar Orthen (5 minuten verder) om die daar te halen... Bleek dus niet meer geleverd te zijn, dus krijg het "veeeeel duurdere" (volgens een broekkie van 16) Palm Assortiment... ook leuk, maar niet de bedoeling.. AFIN...

Daarna doorkarren naar Lopik (Goedkopervuurwerk.nl

PRE:
Goed te vinden, ideale winkelindeling (1e hal met producten en video's die je zelf kon opvragen) en dan een 2e hal voor bestellen en afhalen). Erg goed geregeld (maar vindt je het gek met Gietjo in de gelederen ;)) Leuk je ontmoet te hebben.!
Alles wat besteld was (Marijnspul) was gewoon aanwezig en prima geregeld.
CON: Niets kunnen ontdekken...

Daarna door naar Steenbergen....

Had 's ochtends hier al gelezen dat het niet zo rustig was... dus ik zag de bui al hangen, maargoed, had voorbesteld, dus vol goede moed eropaf.

Bij binnenkomst zag ik de drukte al, maar wist niet hoe snel het zou gaan... Al na een kwartier werd duidelijk dat het een lange nacht zou worden...

PRE: Ruim assortiment
CON: Tja, niet om af te kraken, maar waar moet ik beginnen.!!
Ten eerste, totale chaos binnen, geen duidelijke balies (1 lange balie) geen bordjes, geen dranghekken (want zoals ik hier al las is het altijd en elk jaar druk) relatief weinig personeel aanwezig (genzien het aantal klanten) en zo kan ik nog wel wat verbeterpunten noemen...

Maar het ergste vindt ik nog dat ik voor 1300+ besteld heb en gewoon een kwart van mijn bestelling "vervangen" is... DRAMAAAAAA... daar gaan mijn projecten dacht ik.!

Geen Wasp
Geen The Fan
Geen Impact
2/3 Crossing Crossettes
Geen Light Year
Geen Daybreak

Maar het ergste waren nog de vervangers:

Wasp: Crossette's van Zena (bagger)
Light Year: Xeamen pijlen (dramaaa)
Daybreak: Explosion (flutttt)

Dus na lang gebakkelij mijn eigen pakketje samengesteld met GOEDE cakes.!

Vandaag nog ff mijn SUPER BEES en TWISTER KNAL gehaald :D

Owja, de Apocalypto was hier in Arnhem ook niet geleverd... GRRRRRR maar 2x Blue Voodoo voor terug gekregen + een Bulls Eye.

Nou, ik ga hard aan het knutselen.!!!

HAVE FUN ALL.!

Gr, Jeffrey

PS: Collectiefoto deel 1 komt zo.!

Jean Cross

Registered User
Totaalcollectie: (op 1 bestelling na..)
Collectie_2010-2011_001.jpg

Klein grut:
Collectie_2010-2011_002.jpg

See ya'll.!:lub:

DioR

Registered User
GVD$@^$@#&^#$%&#%&#%&.!!!!!

Wat een drama zeg.!!

De dag begon gister lekker... UITSLAPEN.!!! want pas eind van de middag begon mijn gebruikelijke rondje NL..

Allereerst naar Tolbrug (Den Bosch).... Binnen 10 minuten gepiept.!

PRE:
Bestelling stond klaar, rustig in de winkel.
CON: 1/3 20 schots assorted (Zena) was niet meer leverbaar. Op de checklist vanuit hun stond ook: 2 van de 3 geleverd. Na controle in de auto (waar medewerker bij stond) bleek dus dat ik 1 20 schots pakket miste.. moet daarna naar Orthen (5 minuten verder) om die daar te halen... Bleek dus niet meer geleverd te zijn, dus krijg het "veeeeel duurdere" (volgens een broekkie van 16) Palm Assortiment... ook leuk, maar niet de bedoeling.. AFIN...

Daarna doorkarren naar Lopik (Goedkopervuurwerk.nl

PRE:
Goed te vinden, ideale winkelindeling (1e hal met producten en video's die je zelf kon opvragen) en dan een 2e hal voor bestellen en afhalen). Erg goed geregeld (maar vindt je het gek met Gietjo in de gelederen ;)) Leuk je ontmoet te hebben.!
Alles wat besteld was (Marijnspul) was gewoon aanwezig en prima geregeld.
CON: Niets kunnen ontdekken...

Daarna door naar Steenbergen....

Had 's ochtends hier al gelezen dat het niet zo rustig was... dus ik zag de bui al hangen, maargoed, had voorbesteld, dus vol goede moed eropaf.

Bij binnenkomst zag ik de drukte al, maar wist niet hoe snel het zou gaan... Al na een kwartier werd duidelijk dat het een lange nacht zou worden...

PRE: Ruim assortiment
CON: Tja, niet om af te kraken, maar waar moet ik beginnen.!!
Ten eerste, totale chaos binnen, geen duidelijke balies (1 lange balie) geen bordjes, geen dranghekken (want zoals ik hier al las is het altijd en elk jaar druk) relatief weinig personeel aanwezig (genzien het aantal klanten) en zo kan ik nog wel wat verbeterpunten noemen...

Maar het ergste vindt ik nog dat ik voor 1300+ besteld heb en gewoon een kwart van mijn bestelling "vervangen" is... DRAMAAAAAA... daar gaan mijn projecten dacht ik.!

Geen Wasp
Geen The Fan
Geen Impact
2/3 Crossing Crossettes
Geen Light Year
Geen Daybreak

Maar het ergste waren nog de vervangers:

Wasp: Crossette's van Zena (bagger)
Light Year: Xeamen pijlen (dramaaa)
Daybreak: Explosion (flutttt)

Dus na lang gebakkelij mijn eigen pakketje samengesteld met GOEDE cakes.!

Vandaag nog ff mijn SUPER BEES en TWISTER KNAL gehaald :D

Owja, de Apocalypto was hier in Arnhem ook niet geleverd... GRRRRRR maar 2x Blue Voodoo voor terug gekregen + een Bulls Eye.

Nou, ik ga hard aan het knutselen.!!!

HAVE FUN ALL.!

Gr, Jeffrey

PS: Collectiefoto deel 1 komt zo.!

Dat is wel minder. Mijn bestelling bij steenbergen klopte helemaal. Ik had alleen de Wasp niet, maar die was ook niet geleverd in steenbergen. Dus kreeg ter vervanging de schreeuwerige schreeuwlelijk. De bermudas van choeeet waren afgekeurd, dus kreeg de kanonslagen van choeeet met een magic whip. Alle bonfire, zena, wolf enz artikelen waren gewoon in orde. De apocalypto had ik bij theo van huet gehaald. Ik heb nog nooit bij theo van huet producten gehad die ze niet konden leveren.

Maar goed, de crossettes van zena ter vervanging van wasp.... dat is wel heel erg. Ik vind de crossettes van zena SUPER slecht.... Succes morgen kerel! En hoop dat je project nog wat gaat worden!

olaf81

Registered User
Jeez man...is dat alles?Je bent zo door je collectie heen hoor met zo weinig vuurwerk :p

Nee ff serieus ..je collectie is echt top en super groot.Je gaat je vast vermaken,Goodluck:)

Jean Cross

Registered User
Lol, ik mag ook niet klagen (maar doe het lekker toch.! XD)

Eerste project uitgelegd... DOORLONTEN MAAR.!
Project_HERRIE_001.jpg

Project_HERRIE_003.jpg

Schietvolgorde:

1 Screamer King
4 Ghost King
4 Saturn Missle
2x20 Binkies
2x3 Pinkie Winkie
3x Green Glitter Missle Battery
1 X50 Crackling Cry
1 Impact
1 Bulls Eye
2 Good Wishes
2 Silver Salute
2 Hypnotised
6 Zware Jongens
2 Mega Boost
10 Crackling Candles

Sommige lopen gelijk, maar dat zien jullie later wel ;)

Laatst bewerkt:

joszie

Zilveren Member
Goed bezig! Ben benieuwd. Ik sta morgennacht op hoogte 80 (met camera). De kans is klein, maar als er een richting is waar het geknal maar door blijft gaan, weet ik dat jij dat bent :) BEgin je gelijk om 0.00 uur? ik ga zelf eerst kijken naar wat de wereld afschiet en daarna begin ik met mijn show uitzetten. Dus denk dat mijn vuurwerk niet voor 1 uur de lucht in gaat.

nilo19

Registered User
Kerel!
wat veel maar super vet! en mooie producten complimenten hoor!
Hoelang ben jij wel niet bezig met knallen haha

Jean Cross

Registered User
Goed bezig! Ben benieuwd. Ik sta morgennacht op hoogte 80 (met camera). De kans is klein, maar als er een richting is waar het geknal maar door blijft gaan, weet ik dat jij dat bent :) BEgin je gelijk om 0.00 uur? ik ga zelf eerst kijken naar wat de wereld afschiet en daarna begin ik met mijn show uitzetten. Dus denk dat mijn vuurwerk niet voor 1 uur de lucht in gaat.

Lol, ben benieuwd of je het kan zien.! Begin niet om 0:00u vanzelfsprekend ;) De straat waar ik woon is erg smal, dus ONMOGELIJK om veilig vuurwerk af te steken of ervan te genieten, dus iedereen moet wel naar het park wat er 2 meter vandaan ligt. Ik ga met een paar cakes onder de arm en mijn twister knal mat daar naartoe en ga eerst genieten van de "buren".. als iedereen zijn meterpakketjes en te dure cakes de lucht in hebben geknalt (zag al het een en ander aan flut voorbijkomen in de straat) dan ga ik met mijn show beginnen :D Maar gaat leuk worden.!

Kerel!
wat veel maar super vet! en mooie producten complimenten hoor!
Hoelang ben jij wel niet bezig met knallen haha

Spanks.! Tja, ben nou eenmaal een verslaafde freak.! XD
Denk dat ik wel ff bezig ben, maargoed, wat is 16 uur knallen op een heel jaar wachten denk ik dan maar ;)

Bovenaan