Eindejaarspromo van Phantom! (Alle hoogtepuenten van 2010)

Phantom

Registered User
Na vele uren zwoegen en zweten is de promo dan eindelijk af! Het zijn beelden van de shows van oa: Bonn,Dusseldorf(Japantag),St.Goar en St.Niklaas.

Ik hoop dat jullie er 7 minuten van kunnen genieten; veel kijk plezier en laat even weten wat je ervan vond!

Gr.
Robin.

vuurwerktomw

Registered User
Erg leuk gedaan, alleen een vraag; waarom in vredesnaam in het begin zwart-wit?! Ik snap dat je dat doet om beetje " verleden " te weergeven, maar op deze manier mis je toch wel wat van het vuurwerk.

Laatst bewerkt:

Phantom

Registered User
Erg leuk gedaan, alleen een vraag; waarom in vredesnaam in het begin zwart-wit?! Ik snap dat je dat doet om beetje " verleden " te weergeven, maar op deze manier mis je toch wel wat van het vuurwerk.

Allereerst bedankt voor je reactie. Ik heb het begin zwart wit gemaakt omdat het in het dan vooral draait om de muziek met daarbij de beelden van het vuurwerk je hoort namelijk ook geen knallen/fluiters van het vuurwerk zelf. In het ''tweede'' gedeelte is de muziek een bijzaak geworden aangezien het tempo erg hoog ligt en je kleuren beelden ziet en ook nog het geluid van het vuurwerk erbij.
Je kan het zien als een soort van zenuwachtigheid voor oud en nieuw. Eerst moet je je inhouden en daarna kan je volledig los gaan. :happy:

NJPB_

Registered User
Mooie video, vind ook dat zwart-wit wel wat hebben al zou ik het net iets korter gedaan hebben, bijvoorbeeld 1/3e van het filmpje. Maar mooie video hoor!

passion fruit

Registered User
Phantom,
Allereerst een heel fijn 2011 gewenst!
Dank je wel voor de mooie film. Ik vind dat je het mooi gedaan hebt want ik heb er echt van genoten. ongelovelijke mooie effecten ook van dat professioneel vuurwerk. Ben je zelf naar al die shows geweest ook?

Poziloc

FPM Hangouderen
Begin zag er leuk en veelbelovend uit...totdat die herrie kwam....heb hem toen maar uitgezet.
Maar leuk dat je de film wil delen.

Snokkie

Registered User
Bedankt voor het delen.
Ik werd erg blij van de eerste 3 minuten van je film. De sfeer die je daar weet te creeëren is echt super. Heel intiem!
Maar dan...jammer

Bovenaan