Einde voorverkoop!

Dreissen

Registered User
24 december de dag dat de meeste winkels stoppen met de voorverkoop.
Iedereen die wilt genieten van de 5, 10, 15, 20 of zelf hogere kortingen is nu te laat.
De winkels gaan vanaf nu de bestelling inpakken, controleren en klaarmaken voor het uitdelen.
Ook worden de meeste winkels nu ingericht op de directe verkoop dagen.

Mijn vraag is nu, is je bestelling compleet?
Of heb je toch het gevoel dat je iets mist of vergeten bent?

Mijn bestelling is compleet en heb besteld bij een zeer goede Marijn dealer.
Ik heb een flinke voorraad binkies ingeslagen (40 pakjes) en genoeg sier en knal.

Reageer en have fun!
Het aftellen is begonnen! :nuts:

Laatst bewerkt:

jetztgehtslos

Registered
Denk wel dat alles besteld is, wat ik kon en wilde bestellen. Nu enkele dagen afwachten of ik daadwerkelijk krijg wat ik wil

Nu eerst de kerstdagen maar door zien te komen

carbid schieter

Registered User
heb het meeste kleine spul al voor besteld, maar moet wachten op me loon om het grote sier vuurwerk te kopen heb helaas dit jaar toch wel last van de krediet crisis Xp dus ga vanaf de 29ste weer lekker met me broer shop's afrijden om me budget lijstje :( bijelkaar te krijgen, heb gelukkig wel weer carbid dit jaar. fijne jaar wisseling allemaal

Robin84

Registered User
Iedereen die wilt genieten van de 5, 10, 15, 20 of zelf hogere kortingen is nu te laat.
De winkels gaan vanaf nu de bestelling inpakken, controleren en klaarmaken voor het uitdelen.

Ik heb een flinke voorraad binkies ingeslagen (40 pakjes) en genoeg sier en knal.

Reageer en have fun!

Hey Dreissen,

Ik bestel meestal van te voren hetgeen in echt 's nachts wil afsteken. Daarnaast koop ik op de dag zelf nog het één en ander voor 's avonds of overdag. Het komt echter nog wel eens voor dat ik toch iets extra's voor 's nachts wil hebben, want als ik al dat vuurwerk in levende lijve zie, dan kriebelen me handen al en gaan automatisch richting mijn portemonnee...

Groetjes,

Robin

bloodveins

Registered User
Mijn bestellingen zijn eigenlijk grotendeels rond. Moet er in de voorverkoopdagen nog een aantal dingetjes los bij halen maar dat zal niet boven de 150€ uitkomen.

Trouwens bij goedkopervuurwerk.nl loopt de voorverkoop door tot de 30ste met korting!

joszie

Zilveren Member
Heb helemaal niets besteld. Ik ga de 30e naar een paar winkels die in de buurt zitten van waar ik het de 31e vier. Ik zie wel wat er dan te krijgen is en wat ik koop. Zelfs het budget ervoor staat nog niet vast. Eigenlijk komt het me heel slecht uit, maar niets kopen kan ik niet over mijn hart verkrijgen. Wel is het belangrijk dat ik op het moment van kopen mijn pinpas thuis laat anders zal ik alsnog al mijn financien er aan uitgeven.

NGB

Registered User
Besteld en Betaald, dus voor 90% ben ik nu wel rond.
Heb voor 250 euro besteld, maar tijdens het ophalen kijk je altijd nog even rond.
En dan kans dat er dan nog iets extra's mee naar huis gaat...
Dat zit er dus gewoon in, maar goed dat zal niet overdreven veel zijn.

Nog 3 dagen en dan heb ik het al binnen, pfff tijd gaat wel erg snel xD

marcobombfreak

Registered User

Reageer en have fun!

ik dacht op moment van bestellen:p mijn bestelling is compleet..
maar na mate het dichterbij komt wil ik steeds meer hebben:p
en mijn handen gaan in de winkel zeker weer kriebelen om meer vuurwerk erbij te kopen!

nog 5 dagen!!!!

jorisst

Registered User
Gegroet,

Ik heb in principe een mooie lijst besteld maar ook ik heb last van een gat in de hand als ik in de winkels sta. Er zal dus vast nog wel iets bij komen maar dit zal rond de €50 uitkomen .

groeten joris

saljo

Registered User
Euhm, ik heb wel het gevoel dat ik iets mis: ben m'n bonnetje met nr. kwijt!! :(
Morgen maar eens bellen met de winkel of er iets te regelen valt. Heeft iemand anders dit wel eens gehad?

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Euhm, ik heb wel het gevoel dat ik iets mis: ben m'n bonnetje met nr. kwijt!! :(
Morgen maar eens bellen met de winkel of er iets te regelen valt. Heeft iemand anders dit wel eens gehad?

Ja hoor en ik kreeg het gewoon mee.
Ik moest wel me id laten zien trouwens.

Bovenaan