SHOW Eiland van Maurik 23-07-22

MasterBsc

Registered User
Beste parkeren is gewoon op het dijkje waar je aan komt rijden. Aansluiten bij de auto's die er al staan. De parkeerplaatsen van de camping is alleen voor de gene die daar staan.

De 1e keer schoot DFP vanaf de steiger en toen stond je er lekker dicht op ( zie FPM filmpje ). Maar daarna schoten ze het vanuit het water en dan sta je gewoon waar iedereen staat aan het strandje. Je kan nog wat meters ( 10 / 15 ofzo? ) mee pakken door op het zand te gaan staan aan het water. Het kan allemaal niet missen, het is een klein plasje aan een kleine camping met een soort mini beach club en vanuit het water wordt het dus geschoten. Helaas staat het vuurwerk sinds ze van de steiger af zijn wel een stuk verder.

Al die camping-gangers gaan het zand niet op dus dat scheelt wel, lekker rustig haha. Ik stond hier op het zand en ik kon denk ik nog wel een metertje of 5 naar voren ( alle meters tellen bij Nederlandse shows 😁 )

Mijn filmpje is toen ze vanuit het water schoten, die keer van het filmpje van FPM op 07-08-2021 was nog vanaf de steiger. Stel dat ze daar toch gaan schieten dan moet je uiteraard bij de steiger rechts staan en zo niet dan in het midden bij het strand.

Laatst bewerkt:

bob1

Registered User
Voor degene die op het dijkje willen parkeren, let op!
In het gras verscholen liggen stenen obstakels / schrikblokken / varkensruggetjes (van die punten) die, als je niet oplet, zorgen voor schade aan je auto.

Als er nog plek is kan je tot aan de beachclub en dan links betaald parkeren (€ 7,50) bij de parkeerplaats bij restaurant "Pannenkoek", dat is rechts betaal je € 10,00.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Beste parkeren is gewoon op het dijkje waar je aan komt rijden. Aansluiten bij de auto's die er al staan. De parkeerplaatsen van de camping is alleen voor de gene die daar staan.

De 1e keer schoot DFP vanaf de steiger en toen stond je er lekker dicht op ( zie FPM filmpje ). Maar daarna schoten ze het vanuit het water en dan sta je gewoon waar iedereen staat aan het strandje. Je kan nog wat meters ( 10 / 15 ofzo? ) mee pakken door op het zand te gaan staan aan het water. Het kan allemaal niet missen, het is een klein plasje aan een kleine camping met een soort mini beach club en vanuit het water wordt het dus geschoten. Helaas staat het vuurwerk sinds ze van de steiger af zijn wel een stuk verder.

Al die camping-gangers gaan het zand niet op dus dat scheelt wel, lekker rustig haha. Ik stond hier op het zand en ik kon denk ik nog wel een metertje of 5 naar voren ( alle meters tellen bij Nederlandse shows 😁 )

Mijn filmpje is toen ze vanuit het water schoten, die keer van het filmpje van FPM op 07-08-2021 was nog vanaf de steiger. Stel dat ze daar toch gaan schieten dan moet je uiteraard bij de steiger rechts staan en zo niet dan in het midden bij het strand.

[
Waar.jpg
Ik ga even verder op je post Meester BSC.
Waar ik het blauwe stipje heb neergezet, is waar jij het over hebt om te parkeren en te kijken.

Maar kan je ook op het zwemstrand gaan staan? (is het rode stipje)
Parkeren is inderdaad wel irritant, omdat ze overal die stenen obstakels / schrikblokken / varkensruggetjes hebben neergelegd.
Let daarop want in mijn boze nieuwbouwwijk hebben meerdere mensen hun carter naar de klotos geholpen omdat ze gewoon over een stenen obstakels / schrikblokken / varkensruggetjes hebben geparkeerd.
je kan ook parkeren bij de vistrap, op het kaartje helemaal links. (ja ik weet het, links l*llen, rechts vullen.)

MasterBsc

Registered User
Je zou daar misschien ook kunnen staan ja maar dan maak je de W shapes niet mee, dus dat is vrij zonde. Ik denk ook niet dat je perse dichter op het vuurwerk gaat staan daar. Ik denk eerlijk gezegd juist verder weg zelfs.

Voor de 'pang pang' sta je bij blauw wel echt het beste. En inderdaad, kijk uit voor die stenen want je sloopt je hele auto. Dus goed kijken en zachtjes aankomen rijden. En je hoeft niet zo lang van te voren aan te komen, minder dan een uur voor de schiet tijd is gewoon prima! En parkeren aan de gevaarlijke dijk is verder gratis 😁

Laatst bewerkt:

1Salute

Registered User
Kortom: te hoogte van de kinderkermis. In het verlengde ervan ligt de steiger met ponton vanwaar het vuurwerk wordt afgestoken. Net iemand van DFP gesproken.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik ben ook wezen kijken, want ik was toch in de buurt. ;)
Mooie show gezien, prima gedaan met mooi vuurwerk.
Hier een aantal foto's, wat nog wel een wonder mag heten, want mijn camera had R28 error terror.
Maar gelukkig op het moment suprême ging ie toch foto's maken.

Laatst bewerkt:

MasterBsc

Registered User
Zeker leuk showtje, DFP doet erg z'n best om er iets van te maken. Is totaal wat anders dan wat random cakes uit het magazijn pakken en beetje wat fakkelen en de laatste cake op tapematch en klaar. De tegenwoordige kermisshowtjes zeg maar.

Ik zie dit keer niet veel T2, ik spot wel een paar 2" boeketten op het laatst. Leuke producten gebruikt! Ben benieuwd de aankomende 2 showtjes want dan ben ik er waarschijnlijk wel bij.

Bovenaan