Beste parkeren is gewoon op het dijkje waar je aan komt rijden. Aansluiten bij de auto's die er al staan. De parkeerplaatsen van de camping is alleen voor de gene die daar staan.
De 1e keer schoot DFP vanaf de steiger en toen stond je er lekker dicht op ( zie FPM filmpje ). Maar daarna schoten ze het vanuit het water en dan sta je gewoon waar iedereen staat aan het strandje. Je kan nog wat meters ( 10 / 15 ofzo? ) mee pakken door op het zand te gaan staan aan het water. Het kan allemaal niet missen, het is een klein plasje aan een kleine camping met een soort mini beach club en vanuit het water wordt het dus geschoten. Helaas staat het vuurwerk sinds ze van de steiger af zijn wel een stuk verder.
Al die camping-gangers gaan het zand niet op dus dat scheelt wel, lekker rustig haha. Ik stond hier op het zand en ik kon denk ik nog wel een metertje of 5 naar voren ( alle meters tellen bij Nederlandse shows

)
Mijn filmpje is toen ze vanuit het water schoten, die keer van het filmpje van FPM op 07-08-2021 was nog vanaf de steiger. Stel dat ze daar toch gaan schieten dan moet je uiteraard bij de steiger rechts staan en zo niet dan in het midden bij het strand.
[