SHOW Eiland van Maurik 13/27-07 en 10-08-24

Juul

Moderator
Medewerker
Was behoorlijk druk, dus ben ik op het dijkje gaan staan.
Leuke show weer! Hopelijk volgend jaar ook weer te zien :)
Hierbij de foto's en video:

1.jpg 2.jpg 3.jpg 5.jpg 4.jpg

MasterBsc

Registered User
Gelukkig dat ik van te voren vroeg hoelaat het 2 weken geleden was want het begon nu een half uur eerder dan 4 weken geleden. En het was ook enorm druk vergeleken met andere jaren, dan zie je helemaal wat een goed seizoen doet ( 4 weken geleden was het nog slecht weer ) en ook een compliment naar DFP want ik heb het idee aan de auto's en fietsers te zien dat grotendeels van de mensen van buitenaf speciaal voor deze show komen.

Weer een goede show gezien zoals andere edities, waarvan de basis hetzelfde is maar toch net weer wat andere producten werden gebruikt. Veel toppers herkende ik maar ik ben erg benieuwd naar wat er om 05:32 werd geschoten want die was echt bizar goed! Ook hele leuke speciale singleshots gezien op 04:30 met een soort go getters die heel hoog recht vlogen terwijl ze normaal vaak afbuigen. Zeer bijzonder! De salvo's van palmen waren ook super waarvan ik graag wil weten welke dit zijn op 02:21. Ik vond deze show net een niveau beter dan 4 weken, dat hebben jullie weer goed gedaan DFP.

VvanVuurwerk

Registered User
Dank voor het delen van al het beeldmateriaal. Een mooie show: deze gaat op de lijst voor volgend jaar.
Ik ben ook benieuwd naar dat blok van 05:32. Ziet er goed uit.

De singelshots van 04:30 zijn volgens mij Ricasa singelshots. Erg gaaf effect.

MasterBsc

Registered User
Klopt, dacht er al aan gisterenavond en had het vannacht nog even opgezocht ( en vandaag nog bevestigd gekregen ). Alleen heb je maar 1 batch nog gehad in de verkoop, is altijd weer de vraag hoe de nieuwe batch is. De 2023 kwam te laat binnen voor de verkoop afgelopen jaar, dus ben erg benieuwd of dit de 2023 batch is ( nieuwste dus ) of nog een oude 2022 batch.

Bovenaan