Een Waanzinnig Oud en Nieuw Toegewenst!

Steve88

Registered User
Nou freaks,

Eindelijk kunnen we dan bijna, Ik wens iedereen een veilig en knallend 2010 Toe en natuurlijk tot volgend jaar.
Daarnaast wens ik de gene die vannacht veel moeite zullen hebben met het niet kunnen slapen veel sterkte. (helaas behoor ik hier zelf ook bij).

blazuhhh

Registered User
:nuts: Nog 9 uurtjes!!!

Iedereen die deze site continu in goede banen weten te houden draag ik een warm hart toe. Natuurlijk ook degene die deze site door hun kennis, ervaringen en discussies die deze site zo interessant houden :amuse:

Ik wens iedereen een fijn en vooral een veilige jaarwisseling toe en een gelukkig 2010!!

Tijd om te maffen (alsof dat gaat lukken:suspicious::toung:)
En straks weer de hele buurt op stelten zetten :laugh:

De groeten,

Rob

Denendo

Registered User
Hierbij willen wij iedereen alvast een goed en gezond 2010 wensen !
Stook verstandig en wees allen voorzichtig met het vuurwerk, ik ga nu maar eens naar m'n werk..........:cry:

Greetz,
Denendo

Son-T

Registered User
Ook namens ons ,wensen wij een iedereen een goed uitende van het jaar 2009 en een goed begin van 2010.
Wees voorzichtig met vuurwerk,kijk uit voor mens en dier en laten we er met zijn allen een knallend feest van maken.
Tot volgend jaar!!!!!!!!!!!:nuts::love::love::love::love::love::love:

bompijl

Registered User
Hierbij ook vanuit den haag voor iedereen een knallend en sierlijk uiteinde van het jaar!
Maak er wat moois van !

MvG Bompijl

Freddy

Registered User
WAKKERRRRRRR WORDEN!!!! We hebben werk te doen vandaag!!!:blink1:
zoals ieder jaar ben ik rond de klok van 06.00 uur wakker (vermoedelijk door de spanningen) maar vandaag deze dag werd ik om 07.15 uur wakker. Ik word dus blijkbaar een dagje ouder:toung:

Nu het eindelijk zover is....heb ik wel zoiets van...shit het gaat me nu té hard allemaal!!! De tijd dat je uitkijkt naar sint, kerst en O & U ligt nog zo ver weg en opeens is het moment aangebroken. wat vliegt de tijd toch!
maar goed daar moet ik maar niet aan denken..gewoon genieten van de dag en lekker veel stoken!!:nuts:

nogmaals iedereen een goede dag vandaag toegewenst met veiligheid bovenop!

gr. Freddy

boozebelly

Registered User
Ik wens iedereen een absolute TOPDAG!!!
Ik kijk uit naar de ervaringen en filmpjes van alle medefreaks.

Na 10:00uur heb ik eigenlijk geen tijd meer voor FPM, maar ik zal nog wel even mijn ervaring met de Thunderking XXL delen die zometeen de lucht ingaat hiero :nuts:

Het beste mensen!

vicioso

Registered User
Zo eerste knallers gedaan, HEERLIJK! Bedankt voor deze geweldige site, dit jaar is er weer een verslaafde bij gekomen! Ik stook veilig of ik stook niet; de beste wensen aan allen!

Monsterking

Registered User
Bij deze wou ik even wat van me laten horen, ben met hele andere dingen bezig geweest en computer nauwelijks aangehad, ik ga proberen vuurwerk en forums weer beetje op te pikken, heb die show's en vuurwerk dit jaar wel erg gemist..

Dus namens mij gelukkig nieuwjaar iedereen ookal wordt het mijn saaiste oud en nieuw :embarrest:

Spreek jullie binnenkort weer!

jetztgehtslos

Registered
Bij deze wou ik even wat van me laten horen, ben met hele andere dingen bezig geweest en computer nauwelijks aangehad, ik ga proberen vuurwerk en forums weer beetje op te pikken, heb die show's en vuurwerk dit jaar wel erg gemist..

Dus namens mij gelukkig nieuwjaar iedereen ookal wordt het mijn saaiste oud en nieuw :embarrest:

Spreek jullie binnenkort weer!

Ik hoop vaker wat van je te horen gozer.
Je bent een toffe peer man!

Bovenaan