Een perfect uitzicht tijdens de Mascleta?

Dahustla

Registered User
De titel zegt het eigenlijk al: Een perfect uitzicht tijdens de Mascleta?

1982181_623346187741183_7485222206305689171_n.jpg

In samenwerking met Mirador de Falles bieden wij een onvergetelijke kijk op de mascleta. Ben jij het lange wachten beu vooraf aan de mascleta? Wil jij gewoon rustig je drankje kunnen doen zonder het gevoel te hebben van een sardientje in een blikje?

Dagelijks bieden wij een arrangement aan waar je een mooi uitzicht hebt. Waar drankjes en hapjes aangeboden worden, en je kunt genieten van valenciaanse muziek.

Prijzen variëren tussen de €18 en €20,-.

Tevens zal er op de avond van de crema een speciale avond zijn. Dan zal een bekende Paella chef kok uit Valencia zijn kunsten komen vertonen. Ook zullen er tevens diverse authentieke hapjes geserveerd worden. Ook kun je wederom genieten van het mooie uitzicht op het plein.

Opgeven kun je via onze facebookpagina: www.facebook.com/fallasfans of via een pb bij mij.

Het mooiste zou zijn als we een Nederlandse dag kunnen organiseren zodat we met zijn allen van dit moois kunnen genieten.

Tony

Administrator
Medewerker
Leuk! Maar voor hoeveel mensen is er plaats en voor hoeveel mensen is er gegarandeerd zicht op de mascleta in zijn geheel?

Dahustla

Registered User
Leuk! Maar voor hoeveel mensen is er plaats en voor hoeveel mensen is er gegarandeerd zicht op de mascleta in zijn geheel?

Er zijn meerdere ruimtes beschikbaar en om te beginnen gaan we uit van een 50-60 personen maximaal per ruimte. Dit heeft in het verleden nooit geen probleem opgeleverd. Ruimte is 70m2 groot en heeft totaal tegen de 20 meter aan ramen. Er is 1 ruimte waar een balcon gesitueerd is. Echter zullen deze al snel gereserveerd zijn!

Tony

Administrator
Medewerker
Er zijn meerdere ruimtes beschikbaar en om te beginnen gaan we uit van een 50-60 personen maximaal per ruimte. Dit heeft in het verleden nooit geen probleem opgeleverd. Ruimte is 70m2 groot en heeft totaal tegen de 20 meter aan ramen. Er is 1 ruimte waar een balcon gesitueerd is. Echter zullen deze al snel gereserveerd zijn!

Als het goed is ken deze ruimtes want ik weet waar ze te huur staan.
Daarom vraag ik me af of echt iedereen wel op de eerste lijn naar de mascleta kan kijken.

Dahustla

Registered User
Als het goed is ken deze ruimtes want ik weet waar ze te huur staan.
Daarom vraag ik me af of echt iedereen wel op de eerste lijn naar de mascleta kan kijken.

Kunnen we natuurlijk nooit garanderen. Natuurlijk is de beleving wel anders dan dat je beneden aan het hek staat, maar ook daar sta je niet altijd eerste lijns ;)

Tony

Administrator
Medewerker
Kunnen we natuurlijk nooit garanderen. Natuurlijk is de beleving wel anders dan dat je beneden aan het hek staat, maar ook daar sta je niet altijd eerste lijns ;)

Maar daar hoef ik dan ook niet te betalen :)
En ik denk dat je dit wel eerlijk in je eerste post moet vermelden zodat je geen scheve gezichten krijg.

kingmokum

Banned
Ik zou de prijzen gewoon verdubbelen en iedereen garanderen van een goed uitzicht.

Geen kwantitieit maar kwaliteit!

Kunnen de ramen open ?

Ik wil eerst wat meer informatie en zekerheden want iets als dit heb ik liever voor een hele week dan 1 dagje.

is toch iedere dag 2 uur minder wachten!

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik ben hier geweest! Om half 12 moesten we er zijn on vervolgens tot 14:00 in een soort deuropening te staan om je plaats niet te verliezen!

Er is ruimte op de balkons voor 20/30 man... In totaal staan er misschien wel 60man binnen!

Voor een keer erg leuk, hapjes en drankjes in overvloed! Maar voortaan weer gewoon op het plein!

shinji

Moderator
Medewerker
Het gebouw wat Dahussel bedoeld is het lelijkste gebouw van Valencia, in de tegenovergestelde hoek vanwaar Dim zn foto is genomen. Dat is dan ook gelijk het enige positieve wat ik kan bedenken om daar hutje mutje voor de ramen te gaan staan. ( ik bedoel, dan hoef je dat gebouw niet te zien)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Volgens mij heeft m'n broer vorig jaar 1 keer gestaan in hetzelfde gebouw op het balkon. Leuk voor een keer, maar de meeste beleving heb je gewoon in het publiek volgens hem.

Dahustla

Registered User
Natuurlijk is de beleving veel beter als je tussen de mensen staat. Dat ontken ik ook zeker niet. Maar we willen voor de liefhebbers iets aanbieden wat anders is dan normaal. Snap best dat sommige ervaren rotten als tukker en shinji dit nooit zouden doen, maar niet iedereen is zoals jullie toch? Ik zelf wil het gewoon 1x ervaren, maar voor de rest zal ik ook beneden aan de hekken gaan staan.

Na overleg met de verhuurder krijgen we bij genoeg aanmeldingen een eigen ruimte waar dan maximaal 30 personen in verblijven. Zo kunnen we verzekeren dat iedereen een goed zicht heeft. Ramen kunnen over een lente van 10 meter open!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Juist, de ramen kunnen open! De beleving is idd anders, maar zeker leuk voor een keer.

Als er gegarandeerd kan worden dat je echt vlak voor de mascletta binnen kan komen en je een blek heb op een balkon dan zou ik het aankomend jaar zeker weer een keer doen met onze groep.

raymondv

Registered User
Je kan voor 2 tientjes ook op het dakterras va Club Ateneo staan : http://www.aticoateneo.com/home krijg je ook nog wat te drinken er bij. Voor een keertje misschien wel leuk :happy: Daar is overigens ook geen plaats voor heel veel mensen dus je moet er denk wel vroeg bij zijn. P.S. de ingang zit in de straat ACHTER het plein, en je moet je ID mee nemen.

Bovenaan