Een nieuwe Freak geboren.

Kobajo

FPM Filmer
We hebben er weer een freak bij!!

Vanochtend kreeg ik een sms van Toon met de mededeling dat Cindy is bevallen van een kerngezonde jongen!!

Zijn naam is Enrique Gemmink en weegt 3,010 gram.

Ik wil Toon en Cindy bij deze nogmaals van harte feliciteren met de eboorte van hun zoon.
Geniet van de mooie tijd die jullie te wachten staat, net zoals de slapeloze nachten. :tounge:

Kom maar op met de:

20090429-Beschuit-jongen.jpg

Snokkie

Registered User
Toon en Cindy, van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoontje.
Geniet van elkaar, steun elkaar en hou van elkaar...dan komt alles helemaal goed!

Veel geluk, gezondheid en liefde

Adwin, Theresa en Tim

shinji

Moderator
Medewerker
van harte Cindy en Toon, geniet ervan

Voor de freaks zal het wel wennen worden. Toon voortaan, ipv camera's een statieven, met een wandelwagen rond te zien lopen

vincer

Registered User
Toon, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Geniet de komende tijd van jullie nieuwe wonder! Helaas niet tegelijk, maar als je nog ffies een paar dagen wacht kunnen we samen stoken, want ik weet bijna zeker dat het hier voor maandag gaat gebeuren. Veel plezier de komende tijd, enne. Bij de HEMA zijn de wallenstiften nu wel heel erg goedkoop, die zal je vast wel nodig hebben de komende tijd! We spreken elkaar.

DioR

Registered User
He Toon,

Namens mij van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Laat hem vast maar wennen aan het kruid haha.
Geniet er beide van en maak het net zo'n freak als jij bent!

Bovenaan