Een bedankt woord voor de jaarwisseling filmers.

jawe

Registered User
Ik zie talloze filmers die gefilmd hebben met deze dag en die laten delen in hun oud en nieuw beleving.
Daarbij bedankt om mee te genieten via videobeelden van deze dag.

Tony

Administrator
Medewerker
Inderdaad! Wij weten hoeveel werk het is en daarom waarderen wij het zeer dat mensen de moeite nemen om dit voor ons en de liefhebbers te doen. Keep them Coming!

flyineddy

Registered User
Inmiddels ook mijn eigen films geplaatst.
Ook andere filmers bedankt voor het delen van al het moois!

Eddy.

DioR

Registered User
Graag gedaan voor de kleine bijdrage van mijn kant.
Ik bedankt ook de filmers voor het delen!

funkie x

Registered User
ik heb nog zeker 200 films die rond oktober online komen, maar voor nu al een bedankje van mijn kant aan alle filmers die de films al geplaatst hebben of nog moeten plaatsen. als iets de sfeer omhoog schopt zijn het wel de films van oud en nieuw!
thanx!

GMP82

Zilveren Member
Van hieruit ook mijn dank naar de andere filmers! Uiteraard ben ik ook blij met de dankbetuiging hier in dit topic, aangezien ik zelf ook films aandraag. Echter zou het (ik denk voor alle filmers) leuk zijn, als ze meer reacties, feedback en/of opbouwende kritiek zouden krijgen in hun eigen topics.

Nu we afscheid hebben genomen van de thanks knop, is het leuk als je wat achterlaat, als je het dan toch met plezier gekeken hebt. Kleine moeite, groot plezier. :)

p-aart-y

FPM Hangouderen
Ik vraag me af waar de filmers de tijd vandaan halen. Ik heb er het geduld niet voor om te filmen op deze dag. Dus ook van mijn kant; fijn dat jullie er wel de tijd voor nemen, dank jullie wel.

genius

Registered User
Ik vraag me af waar de filmers de tijd vandaan halen. Ik heb er het geduld niet voor om te filmen op deze dag. Dus ook van mijn kant; fijn dat jullie er wel de tijd voor nemen, dank jullie wel.

Haha scheelt als je met een groep bent Aart. Wij stonden overdag met een man of 30 waarvan de helft wel aan t filmen was met telefoons en camera's. In de avond had ik m'n vriendin die alles filmde. Anders had ik zelf ook zeker geen beelden gehad. :hehe!:

GMP82

Zilveren Member
Een dankwoord voor familie/vrienden/etc is dan óók op zijn plek, aangezien die toch in veel gevallen degenen zijn die op de record-knop moeten drukken ;-)

Dennis010

Registered User
Bedank de filmers in hun topic zou ik zeggen ipv hier... dat is de reden waarom de thanks button gecancelled is. Zodat er meer reacties in de topics komen.

OEPS... ik lees nu de reactie van GMP pas.... Ik klik ff op de thanksbutton onder je post Give Me Powder.... oh nee.. :hehe!:

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
Van hieruit ook mijn dank naar de andere filmers! Uiteraard ben ik ook blij met de dankbetuiging hier in dit topic, aangezien ik zelf ook films aandraag. Echter zou het (ik denk voor alle filmers) leuk zijn, als ze meer reacties, feedback en/of opbouwende kritiek zouden krijgen in hun eigen topics.

Nu we afscheid hebben genomen van de thanks knop, is het leuk als je wat achterlaat, als je het dan toch met plezier gekeken hebt. Kleine moeite, groot plezier. :)

Mee eens, ik haal er wel voldoening uit als mensen wat achterlaten op mijn videos.
Houd ook het forum levend als er gepost blijft worden onder films.

Bolle040

Registered User
Ik zelf wil graag al het vuurwerk van mij of mede stokers filmen, omdat ik het altijd mooi vind om tig aantal keren terug te kijken. Voor mij is het dan een kleine moeite om het op YT te gooien en het te delen.

Verder vind ik het ook altijd zeer handig als ik mijn lijst ga maken, om te kijken wat het product doet en dan zijn straatfilmpjes zeer van welkom !

Iedereen bij deze dus bedankt !

p-aart-y

FPM Hangouderen
Bedank de filmers in hun topic zou ik zeggen ipv hier... dat is de reden waarom de thanks button gecancelled is. Zodat er meer reacties in de topics komen.

OEPS... ik lees nu de reactie van GMP pas.... Ik klik ff op de thanksbutton onder je post Give Me Powder.... oh nee.. :hehe!:

Als ik bij elk topic steeds hetzelfde stukje tekst plaats geeft de filmers dat dan voldoening?
Bijvoorbeeld : Ziet er goed, dank je wel.
Ik vind het namelijk erg lastig om origineel te blijven en inhoudelijk op de film in te gaan.

Dennis010

Registered User
Ik denk het wel ja. Ik vind het in ieder geval leuk als ik positieve reacties krijg. Wat er dan staat maakt me niet zo veel uit.

Inhoudelijk ingaan zou je kunnen doen op cakes die je herkent en ook goed vind of juist slecht, dan ontstaan er ook meer discussies in de topics.

thunderboy

Registered User
Graag gedaan hoor. Heb ook veel niet gefilmd omdat je dan toch meer geniet he :tounge:
Verder wil ik ook meteen iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om te filmen, heb al zeer gave (10 uur) filmpjes gezien hier en daar kan ik echt van genieten.

Bovenaan