Een Admin Note

GMP82

Zilveren Member
Ik denk dat er maar 1 juist antwoord is: er is geen juist antwoord.
Het blijft altijd gissen, want ik denk niet dat degenen die hier 'de oorzaak' van zijn, je het antwoord komen geven...

USRRobiwan heeft in de thread zeer intresant naar mijn mening e.e.a. goed omschreven.
Als aanvulling / samenvatting: De problemen worden naar mijn idee (mede) veroorzaakt door:
- onbegrip
- misinterpretatie
- gebrek aan respect / goed fatsoen
- laksheid/gemakzucht (niet lezen, niet zoeken, etc.)
- 'internetgedrag' (jezelf beter voordoen, grote bek, anonimiteit, etc. etc.)
- gebrek aan "verstand" (of de wil het te gebruiken) (al dan niet leeftijdgebonden)
- gebrek aan relativeringsvermogen (al dan niet leeftijdgebonden)
- en al eerder genoemd: jaloezie en afgunst

Wat hier op de site gebeurd is niet uniek, je komt het in het dagelijks leven volop tegen. Tis mens-eigen blijkbaar...

Als iedereen een beetje zn best doet om door alle 'vervelende dingen' heen te kijken (en dat is moeilijk, want ook ik erger me zo nu en dan groen en geel aan o.a. de dingen die USSRobiwan noemt), dan houden we het nog lang gezellig, leuk en informatief hier. :w

Laatst bewerkt:

JeKo

Registered User
Binnenkomende reacties op een website
Deze problemen heb ik nog weinig mee te maken,
maar sinds me nieuwe site online is krijg je toch kritiek
op bepaalde dingen.
Je kan positieve reacties krijgen, en negatieve reacties..
In de ene reactie zit commentaar, en in de andere kan ook
commentaar zitten, maar die wordt op een positieve manier
gebracht.

Je kan dus reacties krijgen met: 'Ik vind dat je filmpjes dom en stom zijn, omdat je ze niet goed afwerkt, daarom is je site ook waardeloos enz.enz.
Maar het kan ook op een andere manier: 'Je site is leuk, maar ik heb nog een paar punten; 1. je filmpjes zijn niet netjes afgewerkt, hier zou je mischien.....enz.enz.

En ik vind het helemaal jammer als mensen negatief
op je site reageren, terwijl hun eigen site er hard gezegt
niet uit ziet.

Omgang met reacties enz:
Als laatste wilde ik nog even zeggen dat je op twee manieren
met de reacties kan omgaan. Je kan ze heel persoonlijk opvatten
en er hard/ boos op terug reageren.
Of je leest de reactie, en reageerd er niet.. of reageerd
op zo'n manier op dat je de persoon positief benaderd, hem
bedankt voor zijn kritiek en dat je er iets mee zal gaan doen.

Dit is allemaal maar hoe ik er over denk.. en ik hoop dat jullie dit als een positieve reactie opvatten:7

kruitsnuiver zei:
Ik vind ook niet dat vuurwerk site's elkaar als concurent etc moet zien, je moet het maar zo bekijken.
De ene site doet veel kwa shows in spanje/italie etc, de andere site veel met shows in belgie/duitsland of nederland, de andere site doet weer veel met illegaal vuurwerk en de andere doet weer veel met legaal vuurwerk.

Met al deze site's bij elkaar is het gewoon 1 groot geheel waar je egt ALLES kan vinden over vuurwerk en vuurwerkshow's etc.

Zo kijk ik er in iedergeval tegen aan.

kruitsnuiver..
Ook hier ben ik het helemaal mee eens!
Alle sites moet je zien als éen grote vuurwerk bibliotheek oid.
waar je echt alles kan vinden, van foto's tot uitgebreide informatie.

Gr. Jeko:w

Laatst bewerkt:

dennis-pyro

Registered User
ook ff een reactie van mijn kant, ik kan me goed vinden in het verhaal van tony, na al het werk wat er ingestoken word door de mannen van fpm, vind ik een beetje respect wel verdiend, gelukkig doen heel veel leden dat ook wel, maar vaak zie ik ook mensen, die geen greintje respect tonen, er zit een hoop werk, tijd en geld in een website, en als je dan soms reacties leest van mensen tegenover de crew sla ik toch wel stijl achterover,

kritiek mag je altijd geven, maar onderbouw je mening dan ook, en loop niet gelijk te kankeren als je niks zinnigs te melden hebt:)

Mensen hadden waardering voor het werk wat je deed en waren dol gelukkig. Sinds dat iedereen een beetje goede internet verbindingen heeft en sponsors voor een website begint het allemaal maar een vervelend wereldje te worden. Op 1 of andere manier vinden mensen je niet meer aardig en een reden hebben ze niet.

hier kan ik me helemaal in vinden, en zeker als ze het tegen een site als fpm doen, die notebene het forumwereldje om het zo maar te noemen heeft opgezet
je moet sites niet als concurrenten zien, maar meer als mensen die dezelfde hobby delen,
Het zal van sommige misschien alleen maar jalousie zijn, het niet kunnen hebben dat fpm altijd druk bezocht word;)

Mannen keep up the good work, en trek je niks aan van al dat gezeik:w

Laatst bewerkt:
T

'tbunkertje

Guest
Ik deel bovenstaande meningen 100%. Je staat echt raar te kijken hoeveel tijd in een site/forum gaat zitten. En hoe de mensen van fpm hun werk doen, hebben ze zeker een pluim verdiend.

Daarnaast vind ik, zoals eerder vermeld, dat alle verschillende vuurwerk sites samen 1 grote bron van verschillende informatie vormen. Geen concurrenten maar volwaardige collega's en mede vuurwerkfanaten. Om een voorbeeld te noemen hoe goed (vanuit mijn ogen) de verschillende sites samen gaan; 5 mei gingen we naar Bonn voor de show Rhein im Flammen te bezoeken. De mensen van vuurwerkcrew wilden mij meenemen naar de show. Erg top! Dus zowiezo VWC en UB samen in 1 auto.
Toen kwam iemand van vuurwerkpunt er ook bij. Met z'n 5en in 1 auto allemaal freaks en allemaal van 3 verschllende vuurwerk sites. En nee we sloegen elkaars hersens niet tot moes.

Dit was mijn pluimpje en bijdrage aan dit onderwerp.
keep up the good work

grtz

Bovenaan