• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Ede DEMO

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
27 December vuurwerk demo te Ede

plaats : Ede
provincie : Gelderland
verkooppunt : Xena vuurwerk
collectie : Marijn collectie en Breeschoten/Kruiterij
geschoten door : Xena vuurwerk
waar : kasteel Hoekelum, Edeseweg te Ede
tijd : omstreeks 19.00 uur

Wel vreemd dat ze deze demo-show pas zo laat in december schieten.
Zelf had ik het liever een aantal weken daarvoor gezien. Ik ben zelf helaas nog niet in de gelegenheid geweest om de Marijn spullen in real life te beoordelen... Maar ben erg benieuwd na het zien van filmpjes en het lezen van positieve reacties.

Wel vreemd dat ze deze demo-show pas zo laat in december schieten.
Zelf had ik het liever een aantal weken daarvoor gezien. Ik ben zelf helaas nog niet in de gelegenheid geweest om de Marijn spullen in real life te beoordelen... Maar ben erg benieuwd na het zien van filmpjes en het lezen van positieve reacties.

28 November is een demo van Marijn door Witte tentenverhuur zelf.

28 november 2008 om 20.00 uur

Winkel:
Witte tentenverhuur
Oud Eemnesserweg 13
3755 Mr Eemnes

Afsteek lokatie:
Zandheuvelweg 5
Eemnes

Gr.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan