Archief Eclipse

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Eclipse.png
Meer info over de Eclipse:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 665
Advies verkoopprijs: € 29,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht: 187 gram
Aantal schoten: 24
Kaliber:
Tijdsduur:
20 sec
Schietrichting: I, W-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
6/1
Effect beschrijving:

Grote zilveren spinner, blauwe staart naar blauwe sterren met zilveren blink, groene blinkstaart naar blauwe sterren met groene blink, zilveren blink staart naar rode peony met zilveren blink, rode staart naar rode crackling flower. Finale: Crackling mine naar crackling staart met crackling peony.

Richardus

Registered User
Mooi gevarieerd en kleurrijk (al lijken de kleuren wat flets, niet gewend van de FPM camera), finale is een beetje een anticlimax; met 2 lonten is hij misschien nog leuker andersom af te steken :tounge:

luukie

Registered User
Jammer dat ze de cakes veel al produceren met veel loze ruimtes tussen de tubes. Drukt aardig op de transport kosten! :( Waarom doet Broekhoff dit eigenlijk?

Daarnaast zitten er dan wel mooie kleuren in de nieuwe cakes. Dat doet me goed! :)

postvoordennis

Registered User
Jammer dat ze de cakes veel al produceren met veel loze ruimtes tussen de tubes. Drukt aardig op de transport kosten! :( Waarom doet Broekhoff dit eigenlijk?

Daarnaast zitten er dan wel mooie kleuren in de nieuwe cakes. Dat doet me goed! :)

Dat vraag ik me nou ook al een tijdje af. Enige reden dat ik me kan bedenken is dat de cakes zo groter en indrukwekkender lijken voor de onwetende consument.

Tony

Administrator
Medewerker
Reden is inderdaad stabiliteit.
Tuurlijk kan je dit oplossen met bijvoorbeeld 19 schots etc maar je wilt als importeur diversiteit op de markt brengen en niet 1 en dezelfde cake.

En de topcovers zijn vaak doorzichtig dus je neemt niemand in de maling.

Scav

Registered User
Ik kan me ook voorstellen dat met de grotere ladingen tot 25 gram de krachten waaraan de cakes worden blootgesteld toenemen. En je als importeur zeker de eerste jaren liever het zekere voor het onzekere neemt qua verpakking

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Bovenaan