E-mail notificatie

fireworkaddict

Registered User
Ik kreeg vandaag plotseling ook 7x een notificatie mailtje, over dezelfde post. Dit bij meerdere posts.
Kreeg 42 mailtjes, over maar 6 verschillende posts.
Dit probleem heb ik nog nooit gehad. Maar ik zal me wel even un-subscriben. Check het forum toch vaak genoeg ;)

Gr. Fireworkaddict

NLsandman

Registered User
Foei fpm zijn jullie aan het spammen,LOL

Tony ik denk dat er een foutje in je apache mail gedeelte zit die je voor het forum gebruikt.

Hier heb je 2 message id's mischien kun je er wat mee.

Message-ID: <200611071650.5e6dfb169915@www.freakpyromaniacs.com>

Message-ID: <200611071650.5e6dfb169915@www.freakpyromaniacs.com>

Michel_G

Zilveren Member
Voor de grap pas even de notificatie functie voor dit topic aangezet, om te kijken of het probleem zich ook voordeed bij mij. (Puur uit nieuwsgierigheid).

Pas al een keertje 4 notificatie's voor 1 en dezelfde post gehad, echter op een volgende post, was het weer netjes 1 notificatie.

Maar nu ben ik de trotse eigenaar geworden van 25 (!) notificatie emails op het bovenstaande bericht van NLsandman !

Het blijft toch een vreemd probleem, hopen maar dat bovenstaande tip van NLsandman iets oplevert.

Huge_Cohones

Registered User
Phew. Ik ging ook maar eens zoeken wat het probleem kon zijn, want ik wordt er een beetje krankjorem van en ik ben dus niet de enige. merk ik nu. Beetje oud topic en late reactie, maargoed...
Wel vervelend dat je dan steeds op het forum zelf moet kijken of er in een geabonneerd topic gereageerd is, maar als uitzetten (voorlopig) de enige remedie is, dan moet dat maar.

brian the freak

Registered User
IK heb hier dus ook al zeker een maand of 2 last van, kreeg gister bv in 1x 7 dezelfde notification mail. (frown) Zal het aboneren dan ook maar even uit moeten schakelen. dacht btw dat ik ook de enigste was maar dat blijkt dus niet zo te zijn(smile)

Laatst bewerkt:

NLsandman

Registered User
kreeg er ook alweer 7 mails van de thread super vlinders met een reactie van poziloc die iets heel erg vervelend vindt worden(laugh)

het probleem speelt al enkele maanden en mijn vermoeden is dat er iets tijdens een update van vbulletin 3 mis is gegaan of het vloekt met elkaar zodat je deze fout nu hebt.
helaas kan alleen tony dat zien en kan ook hij alleen er support voor aanvragen bij de makers van vbulletin.

Bovenaan