[Dynasty Collection] Super 500

marlboro20

Registered User
Ik ben geen waaier-liefhebber maar nu toch even serieus:
Wie koopt er nu een waaier met een goed begin maar daarna een standaart waaier verder gaat met 500 gr, 134 shots (3,7 gr/shot) die 25 seconde duurt voor een prijs van ca. €99,-????
Dat is bijna €4,- per seconde, lees: €240,- per minuut!!!!!!

Voor €240,- kan ik in een minuut wel wat andere potten doorlonten, wat zeg ik, meer dan mijn halve collectie doorlonten en dan krijg je toch écht meer en heftiger effect dan deze pot!!!!!

KruitFreak

Registered User
Ik ben geen waaier-liefhebber maar nu toch even serieus:
Wie koopt er nu een waaier met een goed begin maar daarna een standaart waaier verder gaat met 500 gr, 134 shots (3,7 gr/shot) die 25 seconde duurt voor een prijs van ca. €99,-????
Dat is bijna €4,- per seconde, lees: €240,- per minuut!!!!!!

Voor €240,- kan ik in een minuut wel wat andere potten doorlonten, wat zeg ik, meer dan mijn halve collectie doorlonten en dan krijg je toch écht meer en heftiger effect dan deze pot!!!!!

Nou ik koop hem! Vorig jaar had ik hem voor het eerst en ik vind hem super (vandaar de naam;-)
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hem met flinke korting heb gekocht en niet teveel na moet denken over de prijs. Het enorme tempo en heerlijke geluid zou voor mij best iets langer mogen doorgaan maar dan is er geen tijd meer voor overige salvo's. Het is een stuk vuurwerk wat je niet snel vergeet.

bridge

Bronzen Member
Het nadeel van deze cake is idd die flutsalvos na het spectaculaire begin. Daarom vind ik de m85 van Hong deng long net wat interessanter.

marlboro20

Registered User
M85 is idd een spectaculaire pot maar toch ook €38,50 voor 10 seconden...
Is ook €231,- per minuut.....
Bevestigd voor mij maar weer waarom ik niet van waaiers hou......

KruitFreak

Registered User
€75,- klinkt als een koopje vergeleken met de voorgaande prijs. Is €75 dan een eigen prijs of is dat toevallig ook de nieuwe advies verkoopprijs?

Fabbahead

Registered User
€75,- klinkt als een koopje vergeleken met de voorgaande prijs. Is €75 dan een eigen prijs of is dat toevallig ook de nieuwe advies verkoopprijs?

het is denk ik even afwachten tot er meer sites hun prijzen online zetten, maar het ziet er naar uit denk ik dat de prijs gezakt is..

Wolff_freak7

Registered User

Veel winkels hebben 'm nog op 99,- staan. maar je ziet langzaam maar zeker datie overal een beetje gaat zakken.
dus wie weet over een paar jaar overal 75,- zou leuk zijn.

Wolff_freak7

Registered User
al kost 'ie €75,- is het nog €180,- euri's per minuut........
Zijn een hoop leuke andere dingen voor te doen.....

Als je alleen maar zo denkt kan je net zo goed geen grote blokken kopen, want dan kost alles veel geld.
je moet ook naar de uitwerking kijken.
en btw 180 euro per minuut?
niemand betaalt 180 euro per minuut, beetje een aparte redenering.

marlboro20

Registered User
Als je alleen maar zo denkt kan je net zo goed geen grote blokken kopen, want dan kost alles veel geld.
je moet ook naar de uitwerking kijken.
en btw 180 euro per minuut?
niemand betaalt 180 euro per minuut, beetje een aparte redenering.

I.i.d. vind ik grote blokken vaak/altijd niet beter dan 2 of 3 kleinere........
Persoonlijk schiet ik voor dat geld liever 3 fusions of 2 big messiers.,....

Maar ieder zijn ding!

Wolff_freak7

Registered User
Yep, ik schiet ook liever klein maar om een paar grote jongens er tussen te hebben kan geen kwaad.
en zoals de super 500 hier vind ik toch echt een toppertje.

bridge

Bronzen Member
al kost 'ie €75,- is het nog €180,- euri's per minuut........
Zijn een hoop leuke andere dingen voor te doen.....

Er zitten op dit forum toch een hoop mensen die de super 500 waanzinnig gaaf vinden. Voor t geld kun je idd een hoop andere dingen doen. Je kunt ook voor 15 euro astronauten kopen en dan kun je drie dagen aan de bak.

DioR

Registered User
Liever 2 panters dan 1 super 500. Ik vind hem niet slecht. Maar als de mines zijn geweest, vind er er eigenlijk niet zoveel meer aan. Ik vind hem iedergeval wel te duur voor wat je uiteindelijk krijgt.

Jean Cross

Registered User
Ik blijft dit een geweldige cake vinden, maar zoooo jammer dat er na het geweld nog een paar salvo komen, verpesten het moordende tempo van deze cake...

Weet iemand een snelschietende (alleen kogels ook goed) die in nederland verkrijgbaar is.? Dus niet de HDL M85 ;)

Ik zie door de bomen het bos niet meer.!

Wolff_freak7

Registered User
ik geef nog geen 50 euro voor de super 500! zaterdag live gezien maar wat een flut bak zeg!!

Dit is toch wel een beetje erg negatief..
oke hij is duur mee eens, maar een flut bak???
dat vind ik iets te te ver gaan.
kijk naar het laatst toegevoegde filmpje van DioR.
daar zie ik geen flutbak.

Bovenaan