[Dynasty Collection] Super 500

mayhem73

Registered User
Ik wil niet veel zeggen maar volgens my worden er op het filmpje twee afgestoken en dan vind ik het zwaar zonde van je centen.(no)

eXiTeNiZ

Registered User
Hier nog een leuke prijs bij Sparkles Sittard (Industrieterrein)

Dynasty Selection - 46/628 Super 500

ZEER SPECTACULAIR !!! 500 gram.
Complete vuurwerkshow met een kometensalvo eindigend in felle bursten met waaiereffecten.
Prijs: € 89.00

Moontan

Moderator
Medewerker
Tijdens de demo van Wolff jongstleden las ik in een concept folder dat de adviesverkoopprijs is gedaald naar € 89,--

Poziloc

FPM Hangouderen
Heb je je bericht wel in het goede topic geplaatst?
Ik kan niet plaatsen, waar die reactie voor is?:confused::cheesy:

Sweet Laker

Registered User
75 euro klinkt al wat beter, maar dan nog. Voor het effect dat eruit komt,... Vind ik hem persoonlijk nog steeds te duur. Maar dat er naar de consument geluisterd wordt dat deze hem te duur vindt is positief (heb dit ding voor 115 euro te koop zien staan!! :S )

bridge

Bronzen Member
Ik ben groot fan van de super 500. Maar dit jaar probeer ik een nog betere te krijgen, te weten de Chrysant van Mercurius. die heeft als voordeel dat hij slechts 1 w-serie als eindschot heeft. De rest is allemaal z-shape. En daar gaat het mij om.

versteegrob

Registered User
Hij is 80 euro in Apeldoorn alleen het silver pakket is 90 euro en het gold pakket is 99 euro(5 zware cakes, 4 pijlen en 5 fonteinen).

Heb je dan niet veel meer potten dan 1 grote pot?

Coolbananas

Registered User
Vorige jaarwisseling heb ik de Super 500 ook gehad, maar ik vind hem het geld niet waard. De start is super met die snelle schoten, maar daarna houdt het al snel op. Aan het eind wacht je op de finale, tot je erachter komt dat 'ie klaar is.......
Dan heb ik voor dat geld liever de New York en Stars over Paris / Panter.

mrfire

Registered User
veel en veel te duur de Super 500! zou het bijna afzetterij willen noemen.. beter koop je voor dat geld 4 keer de stars over paris.

GekkeGerda

Registered User
heyz :p

wat moet je eigenlijk allemaal verwijderen want ikheb zon soort van aliminiumfolie in het rood erom heen. Maar ben er niet zeker van om het eraf te halen. Lijkt me eigenlijk wel :p.

LiquidShiva

Registered User
Deze pot was vorig jaar de uitsmijter,
Vrienden hebben het er nu nog over,
Eigenlijk zou ik dit wel willen overtreffen, maar ben bang dat ik weer aan dit blok vast zit, ik ben nog niets mooiers tegengekomen (als afsluiter)

gietjo

Registered User
Deze pot was vorig jaar de uitsmijter,
Vrienden hebben het er nu nog over,
Eigenlijk zou ik dit wel willen overtreffen, maar ben bang dat ik weer aan dit blok vast zit, ik ben nog niets mooiers tegengekomen (als afsluiter)

Denk dat dit makkelijk te overtreffen is voor dat geld. je moet dan wel meerdere cakes nemen,en even zoeken. Het tempo zal dan niet zo hoog liggen, maar de effecten zullen wel vele malen beter en groter zijn, en de burst ontewijfeld harder.

je kan bijvoorbeeld deze opstelling maken en de volgende cakes gebruiken

\ll/

links een wodka blue
midden 2 snipers
rechts een wodka blue

samen een prijs van €132 - bijvoorbeeld 20% korting = €106

denk dat je zo iets veel spectaculaiders op straat neer zet.
(en het is maar een voorbeeld he, er zijn genoeg andere combi's)

Laatst bewerkt:

LiquidShiva

Registered User
Ok, bedankt voor je advies,
Ik verhuis even naar een doorlont cursus hier op het forum :rolleyes:,
als meid heb ik daar (nog) niet zoveel kaas van gegeten.

Bovenaan