Nieuw 2024 Dynamic Chrysanthemum Display

VvanVuurwerk

Registered User
Op de demo avond werd deze op
Het eind geschoten als verassing. Eerlijk gezegd viel hij toen eerder tegen dan dat hij verraste.
Uiteraard een prima crackling waaier: lekker breed, best harde crackling en er zaten mooie mines onder.
Hij schiet echter niet strak (veel tijdverschil tussen het ontploffen van de verschillende bombettes) en de twee Caïro’s die eerder tegelijk (met flinke afstand er tussen) werden geschoten maakten een stuk meer indruk.
Kortom: beter twee of drie Caïro’s in W shape of nog simpeler drie op een rij met een metertje of 15 a 20 afstand tussen de potjes.

Gupje

Registered User
Ik heb hem zelf gezien, maar ik denk dat je met 3 of 4 Caïro in w shape meer lol hebt dan met deze box.

Dan vind ik noi-z dikker als het dan toch echt waaier moet zijn. Dan heb je ook nog de dikke rode knipperen bombettes.

Knettermans

Bronzen Member
Deze was echt gruwelijk!
Gruwelijk goed, gruwelijk slecht, gruwelijk duur? (* doorhalen wat niet van toepassing is) ;)

Ik heb hem ook in actie gezien en het is echt een leuke box maar ik heb het geld er niet voor over. Zelfs bij 97 Euro betaal je nog bijna 2 Euro per schot voor een simpel effect en dan kan het wel een waaier zijn maar dan nog.

Vuurwerk023

Registered User
Gruwelijk goed, gruwelijk slecht, gruwelijk duur? (* doorhalen wat niet van toepassing is) ;)

Ik heb hem ook in actie gezien en het is echt een leuke box maar ik heb het geld er niet voor over. Zelfs bij 97 Euro betaal je nog bijna 2 Euro per schot voor een simpel effect en dan kan het wel een waaier zijn maar dan nog.
Ik begrijp je nu! :) Vond hem gruwelijk goed, hahaha! Prijzige box is het zeker, zeker zonder korting. Ik reken alleen niet per schot, dus dat maakte voor mij niet zozeer uit.
Misschien omdat ik voorheen ontzettend groot fan was van de vuurwerktotaal/zena crackling crys waaier, waar ik al eens een karton van gehad heb.

Bovenaan