Duurste cake in NL

Davis

Registered User
Ik ben folders en websites aan het checken, en zie veel grote 500 grams cakes van rond de 100 euro. Nou vroeg ik me af wat de duurste cake in Nederland kost. Vorig jaar was de Mammoth van Lesli 110 euro als ik me goed kan herinneren, maar zijn er nog duurdere?

Ook leuk om te weten welke het grootste, gruwelijkste, wreedste etcetera is. Ik heb nog weinig ervaring met buitenlandse potten, en haal mijn siervuurwerk toch graag in Nederland. Graag alleen NL potten dus.

Bij voorbaat dank

Snutareen

Registered User
De duurste is volgens mij de Ferro Select 5155. Die koste vorige jaar in ieder geval 159,95 euro, hoe duur hij dit jaar is weet niet.

Booomy

Registered User
De Eyecatcher van Lesli is ook 110,-. Moet zeggen dat ik ze niet duurder heb gezien dan 110,-. Heb deze 2 jaar geleden gekocht met een groep vrienden. Wij dachten hoe duurder de cake des te beter :-S. Bewaard als afsluiter van de avond. En hij viel erg tegen voor dat geld. Toen besloten dat ik eerst filmpjes wou zien van de cakes ipv me geld zo weg te gooien. Toen aangemeld bij Freakpyromaniacs en geen moment spijt van gehad :).

GMP82

Zilveren Member
Wij dachten hoe duurder de cake des te beter :-S.

Er is (in mijn ogen) geen enkele cake in Nederland verkrijgbaar die méér dan 60€ waard is. (Mijn persoonlijk grens ligt eigenlijk zelfs op 40 a 50€ en alles boven dat bedrag schaf ik alleen met flinke korting aan, anders laat ik het staan.)

Booomy

Registered User
Er is (in mijn ogen) geen enkele cake in Nederland verkrijgbaar die méér dan 60€ waard is. (Mijn persoonlijk grens ligt eigenlijk zelfs op 40 a 50€ en alles boven dat bedrag schaf ik alleen met flinke korting aan, anders laat ik het staan.)

Dat was toen ik er geen reet verstand van had :-S. Weet nu gelukkig beter :)

nitraatpiraat2

Registered User
bij de boerenbond/welkoop hebben ze potten voor €175,,
volgens mij heet dit mooie maar TE dure potje jumpshot's totaal 100 schots en is van het merk 'next generation'.
ik zelf vind dit merk zeer slecht en miezerige uitwerken, mja da's mijn mening

greatzz

Bovenaan