Nieuw 2025 Dusseldorf 18-07-2025

stefantvs

Administrator
Medewerker
Altijd een dikke show.
dit jaar kies ik ervoor om even rustig aan te doen en ik een showtje hier om de hoek pak.
Maar mocht naar dusseldorf gaan zal je niet worden teleurgesteld.

frelst68

Nieuwe Member
Pak deze dit jaar weer mee. Kamertje geboekt, zodat ik lekker een biertje kan pakken en dan de volgende dag naar een maatje in België. Kan ik op de terugweg mooie de show in Bruinisse mee pakken.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Pak deze dit jaar weer mee. Kamertje geboekt, zodat ik lekker een biertje kan pakken en dan de volgende dag naar een maatje in België. Kan ik op de terugweg mooie de show in Bruinisse mee pakken.
Dat is een mooi vooruitzicht Frank! Enjoy!

Tomvw

Nieuwe Member
Welk hotel heb je geboekt als k vragen mag? ga er dit jaar voor het eerst heen en zoek iets beetje op loopafstand :D

frelst68

Nieuwe Member
Zat hotels in min of meer de nabijheid. De Jeugdherberg is op kruipafstand. Weet niet hoe je reist maar, maar parkeren is een dingetje in Düsseldorf.
Zelf heb ik aan de andere zijde van de Rijn wat geboekt, bij A&O Düsseldorf Hauptbahnhof. Ongeveer 2 km vanaf de plek waar vuurwerk wordt ontstoken.

Juul

Moderator
Medewerker
Eens kijken of ik deze mee kan pakken.
Parkeren is inderdaad een dingetje daarzo, ik kan me goed herinneren tijdens Japantag vorig jaar dat ik pas bijna na 1 uur rijden stad uit kon komen.
Alles stond daar muurvast.

vuurvent

Registered User
Eens kijken of ik deze mee kan pakken.
Parkeren is inderdaad een dingetje daarzo, ik kan me goed herinneren tijdens Japantag vorig jaar dat ik pas bijna na 1 uur rijden stad uit kon komen.
Alles stond daar muurvast.
Deed hem altijd bij de voetbalclub op de schorlemmerstrabe neerzetten. Maar met de kermis is die wijk dicht en kan je een klein stukje verboden in te rijden straatje in om daar te komen, maar hey je heb dan wel èèn vip plek en snel weg naderhand. 🤪

Bovenaan