Duren (De)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 1-Aug-2014
Plaats: Düren
Land: Duitsland
Wie: Steffes Ollig
Kaliber: Professioneel
Tijd: 22.00
Waarom: Anna-kermis in Duren
Extra Info:
Info

smilli

FPM Filmer
Was vorig jaar vrij heftig voor Duitse begrippen, ga zeker proberen er weer bij te zijn dit jaar.

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

pyro_t

Registered User
Ben zeker weer aanwezig. altijd met dikke finale,
19 juli naar kölner lichter en 13 later naar deze.

Vorig jaar 2 top shows.

enig minpuntje is dat ze steeds iets korter worden.
Afgelopen jaar maar 12 min terwijl het eerste jaar dat ik ben gegaan nog 18 min was.

thunderboy

Registered User
4 jaar op een rij deze show bezocht en staat nog steeds in mijn persoonlijke top 5.
Vorig jaar was het dubbel feest, met twee heerlijke shows:

[video=vimeo;71998220]http://vimeo.com/71998220[/video]

[video=vimeo;71651946]http://vimeo.com/71651946[/video]

Hoop er dit jaar weer bij te zijn.

tristen

Registered User
Hierbij mijn film en klein verslag. Het was een super show, echt een dikke 10 minuten vol rammen. Maar ook een aantal rustige momenten met Falling Leaves. En ''een aantal'' momenten waar je met je mond van open staat... Wat een brute show was het weer van Steffes-Ollig! Heb de opmerking Pyrop*rno een aantal keren gehoord en zo was het wel te omschrijven. Tweede keer Düren, en deze staat vanaf nu op de lijst waar zeker naartoe!

Voor de mensen die niet geweest zijn erg jammer, jullie hebben iets gemist... Maar we hebben gelukkig de beelden nog om het toch te kunnen zien of als je er nog eens van wilt nagenieten. Hierbij mijn video van de Vuurwerkshow op de Annakirmes in Düren, kijk en geniet:

Laatst bewerkt:

hardcore0438

Registered User
Zo Wilfred, dit is gefilmd met de telefoon neem ik aan ? Wat een beeldkwaliteit komt er van zo'n telefoon zeg.
Was weer een flinke show zo te zien :) . Dank voor de video's

thunderboy

Registered User
Ja klopt. Bedankt voor het compliment !
Eerste keer met de mobiel op het statief en het resultaat is best netjes idd.

Om nog even terug te komen op het showtje, moet zeggen heb weer een leuke show gezien.
Zelf vindt ik de crackling blokken die je alleen bij Steffes meemaakt echt gaaf. Gisteren waren ze er ook weer en precies op het moment dat het blok versnelde, drukte hij de multicolour crackling bommen erbij wat een heerlijke start van de finale.

Uiteraard weer geniale shells gezien. De smilies en ringen hebben echt snoeiharde bursts, die blijven gewoon super.
Zag ook wat leuke meerslagen en tourbillions dus het was weer een mooi kwaliteitsfeestje. De dreunen daar blijven heerlijk om mee te maken. Verder een gezellige avond gehad met een rondje kermis.

Volgend jaar weer.

Moontan

Moderator
Medewerker
Stuk voor stuk alemaal mooie films. Bedankt voor de moeite die jullie gedaan hebben.
Duren heeft een patent op hele leuke shows, lekker tempo, veel variaties en een heus bombardement als finale.
Ik heb genoten!!

Bovenaan