4 oktober 2017 #1 J joosth Registered User Hoi allemaal, Voor een video die ik wil gaan maken voor een schoolopdracht heb ik dummy vuurwerk nodig. Het liefst grote siervuurwerk potten/pijlen. Kan iemand me verder helpen? Alvast bedankt! Gr Joost
Hoi allemaal, Voor een video die ik wil gaan maken voor een schoolopdracht heb ik dummy vuurwerk nodig. Het liefst grote siervuurwerk potten/pijlen. Kan iemand me verder helpen? Alvast bedankt! Gr Joost
4 oktober 2017 #2 Huisman Vuurwerk Registered User Wij hebben nog een hele stapel dummy's liggen die gratis af te halen zijn. Stuur ons anders even een mail via info@huismanvuurwerk.nl!
Wij hebben nog een hele stapel dummy's liggen die gratis af te halen zijn. Stuur ons anders even een mail via info@huismanvuurwerk.nl!
5 oktober 2017 #3 V Vuurwerk Huizen Registered User Ook wij hebben nog veel dummy's liggen, die je gratis kan afhalen. Je kan ons anders ook even een mail sturen op info@vuurwerkhuizen.nl
Ook wij hebben nog veel dummy's liggen, die je gratis kan afhalen. Je kan ons anders ook even een mail sturen op info@vuurwerkhuizen.nl