Duitsland folders 2015/2016

niekrijnhart

Registered User
Mensen wat vinden jullie hier van
2* black ice
2* reno
2* aligator
2* elysium
2* magma monster
1* gold Willow (katan)
1*crackling fan (mantel vuurwerk)
2* delicious thunder (mantel vuurwerk)
2* beast master

Laat me weten :)

Laatst bewerkt:

capelle

Registered User
Vindt de Elysium nou niet bepaald een leuke pot,vindt m een beetje slaap verwerkend zou ik eerder voor de Weco Laser gaan die is even duur en een stukkie mooier.

D

Deleted member 17038

Guest
Mensen wat vinden jullie hier van
2* black ice
2* reno
2* aligator
2* elysium
2* magma monster
1* gold Willow (katan)
1*crackling fan (mantel vuurwerk)
2* delicious thunder (mantel vuurwerk)
2* beast master

Laat me weten :)

Ik vind het wel een eigen topic waard.

TheMovement

Registered User
Was vorig jaar Centershop geweest gelijk 1e dag om 07:00 ik was de eerste klant maar toen was er al een gedeelte op,wat bleek nou bij Centershop beginnen ze al de avond ervoor met de voorverkoop.Weet iemand hier meer van of dat altijd zo is en bij elk filiaal?

Niet bij elke Centershop!! Voor zover mij duidelijk is geworden alleen in Hückelhoven, Prüm en Eschweiler (allemaal in Limburg volgens mij). De rest van de Centershops verkopen pas de 29ste vanaf 07:00 uur. ;)

capelle

Registered User
Niet bij elke Centershop!! Voor zover mij duidelijk is geworden alleen in Hückelhoven, Prüm en Eschweiler (allemaal in Limburg volgens mij). De rest van de Centershops verkopen pas de 29ste vanaf 07:00 uur. ;)

Voeg aan dat lijstje van je dan Kalkar ook maar aan toe want daar was ik vorig jaar ;-)

TheMovement

Registered User
Voeg aan dat lijstje van je dan Kalkar ook maar aan toe want daar was ik vorig jaar ;-)

Oke bedankt dan weet ik dat ik de 28ste al kan gaan ;). En inderdaad op de folder staan alleen die 3 plaatsen omdat ze van te voren een showtje geven! Dan ben ik dus zeker op de 28ste al van de partij :D

Laatst bewerkt:

capelle

Registered User
Oke bedankt dan weet ik dat ik de 28ste al kan gaan ;). En inderdaad op de folder staan alleen die 3 plaatsen omdat ze van te voren een showtje geven! Dan ben ik dus zeker op de 28ste al van de partij :D

Hoelaat start die voor verkoop de 28e?Laat maar heb t al gevonden.Op de folder van vorig jaar staat Kalkar er wel op samen met nog 2 filialen.Het begon vorig jaar om 18:30 in kalkar

Denk alleen niet dat het dit jaar weer in Kalkar is gezien t feit dat het wel op de folder van vorig jaar stond en op de folder van dit jaar niet.

Laatst bewerkt:

capelle

Registered User
Dat is nogal een assortiment! Jammer genoeg woon ik niet in de buurt van een Centershop...

Schrale troost,ik ook niet.Moet 1:45 rijden voor Centershop.Nou woon ik sowieso niet in de buurt van de grens dus ik moet elk jaar een flink stukkie fietsen om spul te halen in Duitsland maar heb daar geen moeite mee ben altijd met een maatje.

Jyggns

Registered User
Schrale troost,ik ook niet.Moet 1:45 rijden voor Centershop.Nou woon ik sowieso niet in de buurt van de grens dus ik moet elk jaar een flink stukkie fietsen om spul te halen in Duitsland maar heb daar geen moeite mee ben altijd met een maatje.

Poeh, volgens Google Maps moet ik er 2:22 over doen naar de dichtstbijzijnde. Dat gaat me net even te ver.

bob80

Registered User
Ik woon een half uurtje van kalkar, maar is het niet druk daar dan want ligt net over de grens. Ben van plan erheen te gaan.

Bovenaan