Het assortiment tot nu toe valt zwaar tegen in mijn ogenHelaas geen Tanz meer bij de KodiEens kijken waar we hem dan vandaan kunnen halen.
Het assortiment tot nu toe valt zwaar tegen in mijn ogenHelaas geen Tanz meer bij de KodiEens kijken waar we hem dan vandaan kunnen halen.
Waar kreeg je de weco vulkanen?
Dit jaar maar eens gaan halen in Duitsland
Het assortiment tot nu toe valt zwaar tegen in mijn ogen
Helaas geen Tanz meer bij de KodiEens kijken waar we hem dan vandaan kunnen halen.
Klaas und Kock Ook vuurwerk?Het beste moet ook nog komen natuurlijk, in mijn ogen dan (Aldi, Lidl, Kaufland). Op Duitse fora word gesproken over veel neuheiten dit jaar in de verschillende winkels. Toom Baumarkt en Klaas und Kock nemen veel nieuwe producten van Weco in het assortiment en verwacht Kaufland ook wel... Zal nog even afwachten zijn![]()
Klaas und Kock Ook vuurwerk?
Nog een winkel erbij Heb nu keus uit (Aldi,Rewe,Lidl,KlaasundKock,PostenBorse,NettoMarktenDiscount) bedankt voor het delen![]()
Weet iemand waar de Wolfsgeheul te koop is? Vorig jaar één van de Neuheiten maar als ik even snel kijk niet bij de ''discounters'' te koop, of kijk ik niet goed??
Weet iemand waar de Wolfsgeheul te koop is? Vorig jaar één van de Neuheiten maar als ik even snel kijk niet bij de ''discounters'' te koop, of kijk ik niet goed??
Lidl zal ongetwijfeld de andere variant dit jaar weer in het assortiment hebben (Night Howler).Vindt ik persoonlijk leuker dan de wolfsgeheul.
Ja is een erg leuke bak, maar ik ben echt specifiek op zoek naar een bak met alleen de fluiters.
Capelle.... Uit de stad capelle aan den ijssel??
Gezellig kom je niet vaak tegen
Denk dat het merendeel een beetje uit de grensstreken vandaan komt.