Duitsland 2013/2014 incl. Folders

G-Maxx

Registered User
Wil dit jaar voor het eerst naar de Aldi in kleve. Je kan dus niet van te voren bestellen? Lees ik goed dat je de 28ste vanaf 6 uur kan halen?

--sjon beton--

Registered User
nee, je kan de hele dag bij de aldi kopen.
vraag is alleen of je je bestellijstje waar kan maken.
aangezien het nogal een gentouwtrek is in de supermarkten in duitsland net over de grens.

white thunder

Registered User
Wil dit jaar voor het eerst naar de Aldi in kleve. Je kan dus niet van te voren bestellen? Lees ik goed dat je de 28ste vanaf 6 uur kan halen?
Klopt helemaal GMaxx,de Aldi die in Kleve is om 6 uur open en in Kranendonk al om 5 uur,de verkoopdagen zijn precies zoals hierin Nederland verder,Succes en veel plezier met shoppuh:hehe!:

alphapyro

Registered User
Hallo iedereen,

Ik heb een vraag ben nog nieuw hier. En was toch benieuwd
wie der ervaring heeft met vuurwerk halen in gronau of omstreken
en bij welke winkels ik mooi en goed vuurwerk kan halen, Met niet die
absurde duren prijzen zoals in nederland wat zo belachelijk duur is voor
een cake bijv. :tounge:

en weet iemand nog waar het het makkelijkste is om de grens te passeren met
min mogelijke controle?

U kan me eventueel ook een PM doen

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:

alphapyro

Registered User
Hallo,

Bij deze heb ik hier een folder binnen gekregen vanuit Gronau Duitsland
ik hoop dat jullie hier wat aan hebben?

Meer info op http://www.vuurwerk-ab.nl/

167480i.jpg

2wp2iw6.jpg

20a30qo.jpg

2lw6l4.jpg

Laatst bewerkt:

happy4ever

Registered User
Net over de grens heb je voldoende zaken waar je vuurwerk kunt halen, alleen zie je daar de 3 verkoopdagen een ware invasie van Nederlanders :embarrased:

Je kunt beter 10 km verder rijden, lekker rustig en voldoende keus. Heb dit vorig jaar voor het eerst uitgeprobeerd en bevalt uitermate goed.

Maar idd koln is nu ook weer een beetje overdreven. :tounge:

Tamler

Registered User
Naar welke plaats was jij toegereden dan? Ik was vorig jaar in Wesel, maar daar was ook een ware invasie van nederlanders.. haha

chromeeh

Registered User
Naar welke plaats was jij toegereden dan? Ik was vorig jaar in Wesel, maar daar was ook een ware invasie van nederlanders.. haha

Iedereen rent vaak naar de Aldi of de Lidl, een aantal jaar geleden ook gezien, er lag toevallig een foldertje van de "Combi", daar eens naar binnen gelopen...
Bergen vuurwerk en geen Nederlander te bekennen :hehe!:

Maar goed, ik tuf wel lekker even naar Huissen & Tiel, deetje de Nederlandse economie spekken :happy:

Volumius

Registered User
Mooie folder zeg. Weco Poison :lub: Maar waar zou vanaf Amersfoort gezien de dichtstbijzijnde ALDI nord zijn? Of eentje verder als het vlak over de grens te druk is.

alphapyro

Registered User
Mooie folder zeg. Weco Poison :lub: Maar waar zou vanaf Amersfoort gezien de dichtstbijzijnde ALDI nord zijn? Of eentje verder als het vlak over de grens te druk is.

- Gronau
- Epe

Die liggen naast mekaar hebben beide een een aldi.

en Nord is stukje hoger...

Vanaf amersfoort is de a1 als ik het goed heb vanaf jou de makkelijkste apeldoorn deventer hengelo enschede gronau...

renozico

Registered User
Hoi, ga naar Koln voor een weekendje weg daar om was de vraag of iemand nog wat wist qua pyrowinkel. Evengoed bedankt voor de reacties. Wordt dus een super discounts afstruinen voor wat spulletjes. Thanks...

Bovenaan