Duits ’vuurwerkslachtoffer’ heeft kogel in hoofd

Palm Tree

Registered User
SCHÖNBERG - Een vrouw die in Duitsland is overleden aan een hoofdwond die ze tijdens het vuurwerk kijken had opgelopen, lijkt toch geen slachtoffer te zijn van illegaal vuurwerk. „Na lijkschouwing zijn we er vrij zeker van dat deze vrouw is gestorven door een schotwond”, zegt het OM.

De 39-jarige moeder van drie jonge kinderen stond op oudejaarsavond met haar echtgenoot van het vuurwerk te genieten in Schönberg (Sleeswijk-Holstein). Na enkele minuten zakte de vrouw plots in elkaar. Artsen ontdekten tijdens een spoedoperatie in het ziekenhuis metalen splinters in haar hoofd.

De autoriteiten meenden aanvankelijk dat de vrouw waarschijnlijk was geraakt door illegaal vuurwerk, maar inmiddels is gebleken dat een projectiel van een onbekend kaliber de vermoedelijke boosdoener is. De politie heeft donderdag weer onderzoek ingesteld in Schönberg. Daar wordt gesproken met mogelijke getuigen.

Bron: Telegraaf

AWG

Registered User
Schijnt in Gangsterdam/Amsterdam er ook 1 rondgelopen te hebben met een pistool.
Ben je toch echt rijp voor een enkeltje Pieter Baan centrum.

ook weer een reden dat ik nooit naar zo,n show zal gaan en ook nooit ga stappen (buiten de drankprijzen om)
er lopen meer gekken erbuiten als erbinnen.

joszie

Zilveren Member
Erg apart. Iemand die met een pistool omhoog heeft geschoten ? Whatever goes up must come down...

Tragisch voor de mevrouw en nabestaanden

• Like
Reactions: AWG

Koetje

Registered User
ook weer een reden dat ik nooit naar zo,n show zal gaan en ook nooit ga stappen (buiten de drankprijzen om)
er lopen meer gekken erbuiten als erbinnen.
Show in mensenmenigte kan ik inkomen om niet heen te gaan maar nooit stappen omdat er veel gekken buiten lopen is wel een beetje overdreven hoor...

AWG

Registered User
Show in mensenmenigte kan ik inkomen om niet heen te gaan maar nooit stappen omdat er veel gekken buiten lopen is wel een beetje overdreven hoor...

jij mag vinden wat je wilt.
het hangt er vanaf waar je woont denk ik.
ik zie er geen nut in om uit te gaan in omgeving rotterdam, ieder weekend zijn er wel vecht en steekpartijen en soms ook schietpartijen
sommige hoor je van maar merendeels vind je pas terug ergens in de kleine katernen.
ik werk er en ik maak elke dag genoeg mee op een doordeweekse dag.
mensen zijn niet zo vriendelijk als ze lijken met een slokkie of een snuffie op.

ik woon buiten rotterdam en ik zie ze vrijdag en zaterdags wel voorbijscheuren hoor al die blauwlichten..

en buiten dat om zie ik er ook geen nut van om extra te betalen voor je versnaperingen kratje pils is een tientje flesje wodka is ook iets van 12 tot 15 euro.
in een zogeheten stamkroeg gaan zitten terwijl mijn stamkroeg prima mijn eigen woonkamer of die van mijn maten kan zijn.
kun je nog lekker gamen, je eigen muziek luisteren en mekaar verstaan ook.

ben 3 keer in mijn leven in een cafe geweest en alledrie de keren had ik zoiets van: wat doe ik in vredesnaam hier??

ach ieder zijn meug.

The Passion

Registered User
jij mag vinden wat je wilt.
het hangt er vanaf waar je woont denk ik.
ik zie er geen nut in om uit te gaan in omgeving rotterdam, ieder weekend zijn er wel vecht en steekpartijen en soms ook schietpartijen
sommige hoor je van maar merendeels vind je pas terug ergens in de kleine katernen.
ik werk er en ik maak elke dag genoeg mee op een doordeweekse dag.
mensen zijn niet zo vriendelijk als ze lijken met een slokkie of een snuffie op.

ik woon buiten rotterdam en ik zie ze vrijdag en zaterdags wel voorbijscheuren hoor al die blauwlichten..

en buiten dat om zie ik er ook geen nut van om extra te betalen voor je versnaperingen kratje pils is een tientje flesje wodka is ook iets van 12 tot 15 euro.
in een zogeheten stamkroeg gaan zitten terwijl mijn stamkroeg prima mijn eigen woonkamer of die van mijn maten kan zijn.
kun je nog lekker gamen, je eigen muziek luisteren en mekaar verstaan ook.

ben 3 keer in mijn leven in een cafe geweest en alledrie de keren had ik zoiets van: wat doe ik in vredesnaam hier??

ach ieder zijn meug.
daar kan ik mij helemaal in vinden. ben ook geen uitgaanstype. ik zie er simpelweg het nut niet van.
bovenstaand bericht vind ik ook maar een vaag verhaal. iets met metaalsplinters. ik kan dan alleen bedenken dat iemand een stalen mortierbuis heeft gebruikt en dat de shell in de buis ontploft is.

AWG

Registered User
Je houdt gewoon niet van kroegen, zeg dat dan meteen! :)

ik hou ook niet van disco,s, dancefeesten en hitte
eveneens hou ik niet van mensenmassa,s mensen zijn schapen grote mensenmassa,s zijn kuddes en gedragen zich als dusdanig.
ook vind ik het niet fijn als ik niet zelf een film even op pauze kan zetten om eventjes naar de wc te gaan of gewoon even beentjes te strekken.

dus tja dan houdt je niet veel meer over;)
im boring that way

Bovenaan