DS serie blokken

rollingthunder

Registered User
Deze serie blokken ben ik hier nog niet tegen gekomen op het forum maar misschien dat er op dit forum meer mensen zijn die er ervaring mee hebben. sinds vorig jaar duiken deze serieblokken op die van hele goede kwaliteit zijn.

Xtreme-riders had er één versie van namelijk de DS-5003 100 schots 1900 gram kruid.

Vuurwerk23092007_5.JPG

http://nl.youtube.com/watch?v=8FW-DBM_u0U

Een andere versie de DS 5005 ook een 100 schots:
22112007172640x480hj8.jpg

thnx to maassluiserz

Een 70 schots fanshape de DS 5603F
DSC02569.JPG

thnx to misterxje

Een 2 inch 49 schots variant en een 3inch 25 schots variant. thnx to kalabana
8gedpxi.jpg

Ben benieuwd of mensen nog meer films en foto's of ervaringen van deze serie blokken hebben

Laatst bewerkt:

trixx

Registered User
er zijn van de 100 shots DS500 . series 8 verschillende versies in de omloop.

Verder weet ik het niet, heb de DS500 2 en de DS500 6 al voorbij zien komen, alleen nog nooit in realiteit gezien :( helaas.. maar misschien dat ik ze bij die persoon dit jaar nog ga bewonderen!

rollingthunder

Registered User
Van de DS serie zijn er tot nu toe 7 verschillende bekend van de 100 schots.
DS-5001 t/m DS-5007

verder heb ik nog een lijst weten te bemachtigen.

DS-5605F 100 schots fan cake
DS-5608F 100 schots fan cake
DS-5605F 54 schots fan cake
DS-5602 108 schots cake
DS-5101 49 schots cake 2 inch
DS-5102 49 schots cake 2 inch
DS-5302 25 schots cake 3 inch
DS-5601 126 schots cake
DS-5603F 70 schots cake
DS-5104 100 schots 2 inch

Vorig jaar kwam ik weer een andere 100 schots tegen de DS-5604
294755257.jpg

Hoeveel verschillende zijn er wel niet?

Het meest irritante van deze lijn is eigenlijk wel dat er totaal geen effectomschrijvingen zijn wat ik me weer totaal niet kan voorstellen.

Laatst bewerkt:

ruudafca

Registered User
de laatste is de ds 5104 2" 100 schots. deze heb ik namelijk in mijn bezit:smile1:

iemand bekent met dit blokkie?

er staat niet veel info op alleen de gewichten en de kruitinhoud 4.7 kilo.

sorry foto is met telefoon genomen

Laatst bewerkt:

finndylan

Registered User
ik heb zelf van de ds serie de 5002 en de 5007.
ik heb geen idee wat er in zit maar ze worden gefilmt dus na oud en nieuw komen ze op het forum testaan.

grtzzz

fireworkaddict

Registered User
Komt van degene af die ook NoName op de markt in Belgie brengt?

Ik weet niet hoor, maar NoName blokken (die met de felle kleuren, en zeer herkenbare vormgeving) zijn nergens in Belgie legaal verkrijgbaar.
Hetzelfde geldt voor de DS-serie blokken.

Echter bij de NoName staat er wel een effectomschrijving etcetera bij.

De NoName blokken zijn eignelijk allemaal van zeer goede kwaliteit, en hebben alle hoge kwaliteit uitwerkingen.

Van de DS-serie is de kwaliteit ook wel goed, maar zit er veel meer verschil tussen de uitwerkingen. Natuurlijk is dit ook een kwestie van smaak, maar bij deze lijn zijn de effecten iets minder qua vorm.

Wel wil ik nog even benadrukkne dat niet alle blokken zonder merkje erop gelijk onder de NoName lijn vallen zoals we die in 2005 mochten verwelkomen.

trixx

Registered User
Het waren iig super blokken, had zelf de DS-500 6, en het was echt een super mooi blok.
Het ging echt in een geweldig tempo, en super mooie grote effecten, ik heb hem ook gefilmd, zal het filmpje vandaag nog laten zien:)
groeten

Laatst bewerkt:

ruudafca

Registered User
zoals eerder vermeld had ik de 5104 2" 100 schots en dit is echt een aanrader.Super mooie effecten en mooie helderen kleuren.Enigste minpuntje tempo had wel iets hoger gemogen.

bollie2

Registered User
heb zelf de DS5605F gezien, een 100sh waaier.
was echt een geweldig blok, schoot 10 x 10
heb er geen filmpje van denk ik maar als t goed is heb ik wel snel de foto's van de uitwerking als ze gelukt zijn.
prachtige kleur blauw en lekker harde crackling mines, effect was echt heel groot lucht was compleet gevuld.
deze wil ik er komende jaarwisseling nog wel een keer bij hebben.
hier zijn de foto's, het zijn niet de aller duidelijkste maarja je krijgt in ieder geval een idee van de uitwerking.

Laatst bewerkt:
Bovenaan