Druten

gizmo75

Registered User
Plaats : Druten
Provincie : Gelderland
Wie: Vuurwerk Bull (voorheen Dream Fireworks)
Wat: Onbekend (voorgaande jaren prof)
Waar: Waalbandijk te Druten
Tijd: omstreeks 22:30 uur

Aanvullende info
Ik heb contact gehad met de organisatie van de Dag van Druten. Deze show zal dit jaar niet door Dream worden verzorgd. In Druten zelf blijkt namelijk iemand woonachtig te zijn die gerelateerd is aan de Firma Bull die bijvoorbeeld ook het vuurwerk tijdens de Lentefeesten in Beuningen verzorgen. Zij zullen dit jaar de vuurwerkshow tijdens de Dag van Druten in handen hebben. De persoon die ik gesproken heb was verder inhoudelijk niet op de hoogte dus antwoord op de vraag welk kaliber er geschoten zal worden kon ik helaas niet krijgen.

Filmpje van vorig jaar:

smilli

FPM Filmer
Re: Druten: Dag van Druten 01-08-2013

Hier mijn film van vorig jaar, waarschijnlijk niet aanwezig aangezien de volgende dag duren is en de dag erna een dikke party.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dank voor het plaatsen! Kon er al niks over vinden dit jaar. Wel allerlei verhalen over moeite met budgetten voor dit feest.
Vuurwerk Bull heeft veel Rubro dus misschien schiet Rubro Events deze wel.
Nog geen vergunning gezien, dus kan best wel eens gedaan worden met een meldingsvuurwerk (< 200 kg consumentenvuurwerk)

dutchguy1993

Registered User
Hallo allemaal,

Namens http://www.vuurwerkbull.nl/ kan ik de volgende informatie bekend maken.

Tijdens de show worden er shells van 3 tot en met 6 inch geschoten. Daarnaast zal dit natuurlijk ondersteund worden door cakeboxen en Romeinse kaarsen. Deze show zal dit jaar door Vuurwerk24 geschoten worden en zal omstreeks 22:30 uur beginnen.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik deze graag.

Tony

Administrator
Medewerker
Hallo allemaal,

Namens http://www.vuurwerkbull.nl/ kan ik de volgende informatie bekend maken.

Tijdens de show worden er shells van 3 tot en met 6 inch geschoten. Daarnaast zal dit natuurlijk ondersteund worden door cakeboxen en Romeinse kaarsen. Deze show zal dit jaar door Vuurwerk24 geschoten worden en zal omstreeks 22:30 uur beginnen.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik deze graag.

Bedankt voor de informatie!
Worden de spullen zo opgesteld dat de 3" op de minimale afstand staat en de 6 inch ook?
Want op die 300+ meters voor de 6 inch zie je de 3" bijna niet.

dutchguy1993

Registered User
Bedankt voor de informatie!
Worden de spullen zo opgesteld dat de 3" op de minimale afstand staat en de 6 inch ook?
Want op die 300+ meters voor de 6 inch zie je de 3" bijna niet.

De opstelling zal zo zijn dat de effecten maximaal tot hun recht komen. Hoe ze dit precies in de opstelling verwerken weet ik niet.

gizmo75

Registered User
De gebruikelijke schietlocatie is prima voor 3", net als voorgaande jaren. Ik verwacht dat ze hetzelfde veld zullen schieten en voor de 6" een weiland verder gaan staan o.i.d. We gaan het zien!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Hier een x aantal foto's gemaakt door mij.

DSC_0911_zpsd8f1c72f.jpg

DSC_0917_zpsbd3fd6e6.jpg

DSC_0918_zps718967ed.jpg

DSC_0933_zps3e377dd0.jpg

DSC_0940_zps11bfeb01.jpg

DSC_0944_zps720facf9.jpg

DSC_0951_zps418b5ec1.jpg

DSC_0957_zps85d2671d.jpg

DSC_0961_zpsda6dc538.jpg

DSC_0965_zps3a5ff96b.jpg

DSC_0969_zpsd015143f.jpg

DSC_0972_zps4ce85502.jpg