Archief Dragon Strike

FPM ProductBOT

Registered User
541_Wolff_BlackDragon_DragonStrike_new_2014_groot.gif

[tbl=\' border=0 bgcolor=white align=center width=650px class=stg_table tborder\' ][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Meer informatie over Dragon Strike[/th][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Artikel nummer[/td][td]541[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 39,95[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Netto kruitgewicht[/td][td]518 gram[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Aantal schoten[/td][td]64[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Effect beschrijving[/td][td]krachtige 64 schots flowerbed voor een heel betaalbare prijs![/td][/tr][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Laatste wijziging: 10/09/2014[/th][/tr][/tbl]

Klik hier voor de database link

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.

D

Deleted member 17038

Guest
Grappig om zo'n klein cakebox te maken. Maar het lijkt me ook een beetje overbodig en niet voordeliger. Maar als 1 cake faalt heb je gelukkig de andere 3 nog. :smiling:

ThunderBall

Registered User
Als ze er 18gr. minder ingedaan hadden konden ze 'm doorgelont verkopen of gewoon als 1 cake, een beetje zijn doel voorbij geschoten, lijkt mij!:huh:

MichelAngelo

Registered User
Als ze er 18gr. minder ingedaan hadden konden ze 'm doorgelont verkopen of gewoon als 1 cake, een beetje zijn doel voorbij geschoten, lijkt mij!:huh:

Ja, maar dan hebben ze weer een gewone cake van 500 gram voor 39,95. Dit is marketing technisch een leuke stap om te kijken hoe de consument hierop reageert.

MichelAngelo

Registered User
Als ik je goed begrijp is veiligheid hier dus jouw issue? Aangenomen dat het verboden is om door te lonten, heb je daar best een punt, maar het is ook wel een beetje hypocriet als je dat werkelijk meent. No offence, maar hetzelfde geldt voor grotere boxen. Doorlonten mag dan ook niet en is dan ook gevaarlijk.

Je kan dit ook zien als assortiment. De cakes hebben twee lonten, zoals losse cakes buiten een assortiment tegenwoordig vaak ook hebben. Doordat de verpakking is opgeleukt door geen cellofaan papier te gebruiken, maar een mooie doos met opdruk is de uitstraling veel aantrekkelijker voor papa die geen zin heeft om €100+ uit te geven, maar toch iets stoers wil hebben.

Laatst bewerkt:

boozebelly

Registered User
Ik ben het wel met Thunderball eens. Trek er 18 gram uit en maak er één blok van. Doorlonten bij deze bak is niks meer dan slap geouwehoer.
Verder ook maar een matig product trouwens. Cake 2 is er blijkbaar ingedrukt om de prijs zoveel mogelijk te drukken, cake 3 fleurt de boel nog een beetje op en verder, tsja... wat moet je hiermee?

D

Deleted member 17038

Guest
Ik wil het nog even op een demo zien. Maar op dit moment lijkt me dit product minder interressant dan de heavy 4 als ik ga kijken naar de kleine cakejes.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ben het wel met Thunderball eens. Trek er 18 gram uit en maak er één blok van. Doorlonten bij deze bak is niks meer dan slap geouwehoer.
Verder ook maar een matig product trouwens. Cake 2 is er blijkbaar ingedrukt om de prijs zoveel mogelijk te drukken, cake 3 fleurt de boel nog een beetje op en verder, tsja... wat moet je hiermee?

Marketing.
Ik krijg steeds meer het idee dat "wij" Freaks denken dat de importeurs alleen maar voor ons bezig zijn.
Wij zijn maar een klein deel van het geheel. Dit soort artikelen zorgt bij heel veel mensen al voor een blij gevoel.

ThunderBall

Registered User
Ik ben uiteraard wat hypocriet :tounge: en nee Tony ik denk niet dat alles om de freaks draait, ik ben alleen zo blij met het doorlont concept dat ik niet vind dat ze je nu moeten uit dagen om onnodige stukjes vuurwerk door te gaan lonten.

Doorlonten mag nog steeds niet (verboden) dus beperk het dan tot de nodige spullen (grote boxen) dan kan er niks misgaan door dat straks iedereen de meest goedkope troep loopt door te lonten met alle gevaar van dien.

Door onnodig commercieel gewin van de importeurs hebben we straks weer een verkoop verbod van doorlont cakes als het teveel aandacht gaat trekken met de nodige ongelukken erbij!

Doorlontbakken kunnen beter beperkt blijven tot kwalitatief goed en duur vuurwerk volgensmij.:smiling:

Bovenaan