Zo op FMP zijn er al een hele boel mooie lijsten. Daar mag mijne niet ontbreken.
Ieder jaar gaan we weer demos af en bekijken we weer allerlei filmpjes om de lijst compleet te maken.
In September al rustig oude voorraad bestellen.
En dan rond Oktober/November de nieuwe producten en oude toppers.
Ik heb bijna alles besteld bij Herman de Haan te Genemuiden.
Samen met Koenn en Memory gaan we het ophalen op 28 december om 00:00.
Dus mede freaks misschien tot dan!
Heb nog 4x de Truckstopper en 1x de knock out xl(om de pyromould te testen)gekocht bij Welkoop Zuid-Scharwou.
Ik ben er nog niet helemaal over uit.
Ben nog opzoek naar de Salute 1 cake.
Heb ook paar dagen geleden nog een bestelling gedaan bij Herman de Haan maar wacht nog op een bevestiging en dat ik kan betalen.
Tevens komt er nog Crown spul bij maar dit moet ik nog even duidelijk uitzoeken. Ik werk namelijk in een crown winkel van mijn buurman. En vieren het altijd bij hem naast het huis. Dus dit spul is nagenoeg betaald door hem en de "werkuren" van mijn.
De wishlist van Crown is:
5x Imperial Blink
3x Crown Kong
2x Alta
5x Spinning Blue
5x Wave Willow
Een groot aantal King Size pijlen (verzoek van mn buurman)
5x Palm King
Ik verwacht nog wel een aantal andere dingen. Die lijst komt nog!
Hierbij mijn lijst:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/30125
Dit heb ik nog over van vorig jaar.: (volgt nog. Moet ik even op mijn computer erbij pakken)
Met dit alles ga ik een show schieten rond 00:00 uur en wat cakes schieten om 20:00.
Verdere fotos en plannen volgen later
Ieder jaar gaan we weer demos af en bekijken we weer allerlei filmpjes om de lijst compleet te maken.
In September al rustig oude voorraad bestellen.
En dan rond Oktober/November de nieuwe producten en oude toppers.
Ik heb bijna alles besteld bij Herman de Haan te Genemuiden.
Samen met Koenn en Memory gaan we het ophalen op 28 december om 00:00.
Dus mede freaks misschien tot dan!
Heb nog 4x de Truckstopper en 1x de knock out xl(om de pyromould te testen)gekocht bij Welkoop Zuid-Scharwou.
Ik ben er nog niet helemaal over uit.
Ben nog opzoek naar de Salute 1 cake.
Heb ook paar dagen geleden nog een bestelling gedaan bij Herman de Haan maar wacht nog op een bevestiging en dat ik kan betalen.
Tevens komt er nog Crown spul bij maar dit moet ik nog even duidelijk uitzoeken. Ik werk namelijk in een crown winkel van mijn buurman. En vieren het altijd bij hem naast het huis. Dus dit spul is nagenoeg betaald door hem en de "werkuren" van mijn.
De wishlist van Crown is:
5x Imperial Blink
3x Crown Kong
2x Alta
5x Spinning Blue
5x Wave Willow
Een groot aantal King Size pijlen (verzoek van mn buurman)
5x Palm King
Ik verwacht nog wel een aantal andere dingen. Die lijst komt nog!
Hierbij mijn lijst:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/30125
Dit heb ik nog over van vorig jaar.: (volgt nog. Moet ik even op mijn computer erbij pakken)
Met dit alles ga ik een show schieten rond 00:00 uur en wat cakes schieten om 20:00.
Verdere fotos en plannen volgen later
Laatst bewerkt: