Dordrecht

havenmeester

Registered User
De locatie staat hier een beetje raar omschreven maar wij stonden te kijken van de Adriaan Volkersingel in Sliedrecht. Het was een leuke show van +/- 12 min en naar horen zeggen oa 30x6''.

De show begon vreemd want volgens mij gingen er een aantal bommen te vroeg het luchtruim in. De show zelf vond ik zeker de moeite waard. Blokken, candles,watershells en misschien zelfs wat enkelslag cilinders. Ik vond een aantal bommen van goede kwaliteit en bleven lang hangen. De effecten die me bij zijn gebleven: blauwe peony's met een golden crownpistil, peony' s, tourbillions, blinkers, golden crown etc.

Het vreemde was dat het vaarverkeer gewoon door mocht varen en het leek zelfs even dat de watershells om een voorbij varende boot werden afgevoerd. Dit was echter gezichtbedrog.

In de finale gingen er een zooitje flash en tit. salutes / crown / peony's de lucht in. Zag er mooi volgend jaar zeker weer van de partij.

ps. we hebben gefilmd alleen de accu van mijn maat ligt nu op de bodem van de Merwede en mijn accu stopte 1 min voor de finale er mee.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Bij deze nog de film van de show van Azuma in Sliedrecht.
max kaliber is hier 6 inch. leuke show met een verrassend einde. :idea:

KoenL

Registered User
Bij deze nog de film van de show van Azuma in Sliedrecht.
max kaliber is hier 6 inch. leuke show met een verrassend einde. :idea:

Hahaha, mooie bommen. Vooral de gouden in het laatste deel van de film.

Die finale is echt geweldig, zo zien we ze graag!:nuts: :)blink1:)

dynasty fan

Registered User
Hahaha, mooie bommen. Vooral de gouden in het laatste deel van de film.

Die finale is echt geweldig, zo zien we ze graag!:nuts: :)blink1:)

zoooooooooooo , prachtige show en als finale de : 24 inch "empty battery" bom , prachtig om te zien en heel speciaal .
haha te slecht dit .

Bovenaan