-Nederlands
De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.
-English
The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
circa 22.00 uur: Grandioos vuurwerkspektakel dat zal worden afgestoken vanaf de Biesboschzijde van de Merwede. Het vuurwerk kan vanaf de Adriaan Volkersingel worden bekeken en zal, in verband met de vaart op de rivier, worden ontstoken na het vrijgeven door Rijkswaterstaat.
ik zal er zijn, en proberen wat leuke foto's temaken met mijn nieuwe camera
Het werd dus van dortse zijde geschoten, en aan dortse kant stonden we met een man of 20. Erg groots opgezet met veel grote maten en veel salutes. Machtige finale alleen tempo van de show lag vrij laag. Verder super gewoon, veel beter dan groothoofd afgelopen woensdag. Wel jammer dat er in Dort geen tot weinig aandacht aan geschonken werd.
Ik ben ook even wezen kijken max. kaliber was 6inch meen ik, veel salutes. Helaas wat traag geschoten, het leek soms echt of het over 18 minuten uitgesmeerd moest worden. De moeite waard voor mensen die uit de buurt komen!
Leuke show gezien, wat water bommen en veel salutes. Tempo was laag hoorde je ook van het publiek om mij heen. Maar voorde rest leuke show, en het weer was ook lekker aan het water.
Ik was der ook wezen kijken, ik stond aan de kant van de biesbosch, zoals al eerder gezegt waren er maar weinig mensen aan de kant van de biesbosch, Dit vond ik wel jammer. Maar de show was erg mooi met veel salutes. Ik vond het zeker de moeitte waard.
Groetjes