Een wasknijper vind ik nou niet echt betrouwbaar, tie-raps en sommige tape's zijn beter te gebruiken.
Kleine tie-raps zijn per 100 een paar euro.
Kleine tie-raps zijn per 100 een paar euro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat is dat nou weer voor onzin yannieck ..? met een houten wasknijper?
Snap hem niet?
Maar in ieder geval, ik wil dus met de 'BSC' een ratelband maken, en aan elkaar bevestigen met behulp van een groen visco lont denk ik.
Is hier een beter iniciatief voor? zondat dat ik iets hoef te halen in belgie?(schietlont dus)
zodat der toch een stuk of 20 Super Vlinders in een lekker tempo achter elkaar gaan?
Thanks alvast![]()
Mag ik vragen hoe je hem gaat ontsteken...liggend of hangend
Iemand die een oplossing heeft? of anders misschien gewoon het snellont doormidden knippen en kleine stukjes visco om de zoveel cm ertussen plaatsen voor vertraging.
Volgens brand quickmatch ook een stuk sneller als je plaatselijk het papier eraf haalt en de lont dus bloot legt. Dan hoef je in ieder geval niet een heleboel kleine stukjes aan elkaar te knopen.
Een oplossing voor je timingsprobleem:
Bepaal de timing, bv 1 seconde tussen de pijlen.
Knip dan stukken van bv 10, 11, 12, 13 cm (aangenomen brandsnelheid 1 cm/s). Knoop alle beginnetjes bij elkaar en maakt daar 1 hoofdlont aan.
Je krijgt dan bosje lonten met allemaal een iets andere lengte voor de verschillende ontsteektijden. Nadeel: kost veel lont en de grote knoop is lastig.
Nog even iets: moet je bij het snellont waar je het aan visco verbind het papier er iets afhalen?
P.s.
Ik zie een aantal berichten terug, dat ik nog wat foto's zou plaatsen van een voorbeeld.
Deze zal ik vanavond plaatsen...na 21:00