Donlaulul: Mijn lijstje

KoenL

Registered User
en niemand reageert :(

Toevallig ben ik net bezig met het bekijken van lijstjes, kom nu ook die van jou tegen.

Ik vind het opvallend dat er veel Schuurmans op staat, niet voor iedereen de eerste keuze. Heb je een speciale reden dat je daarvoor gaat of heb je weinig keuze qua dealer aanbod?

Persoonlijk zou ik meer bij Wolff gaan kijken, vooral omdat de prijs-kwaliteit verhouding daar heel anders ligt. Denk aan de Heavy 5 en de Super 4, beide worden door meerdere mensen aanraders genoemd. :idea:

jetztgehtslos

Registered
Misschien vanwege het aanbod van zijn lokale dealer waar hij alles haalt?

Ziet er wel uit als een afwisselend lijstje.
Producten die ik ken niet ken, lijkt me spannend.

Red Eagle

Registered User
had persoonlijk alles van de Diamand Collection weggehaald!
En inderdaad eens bij Wolff gaan kijken.
cakes als Stars over paris,Battle,Hawaii,en vele andere zijn in mijn ogen betere vervangers vor bv de crackling pearls en dergelijke.
Ook van de profesional series van diamond collection ren ik nou niet bepaald hard naar de winkel.Je zou de pyroshopper Collectie van Lesli eens kunnen proberen.
Denk haast wel dat er een Lesli dealer bij jou in de buurt zit.
De heavy 5 is inderdaad een goede vervanger voor welllicht een paar van je cake boxen,bovendien hou je dan geld over!Om bv 1x de heavy 5 en 1x de brilliant 3 te doen.
Beide overgens van Wolff.

succes met aanpassen

EDIT zie dat je in Hengelo woont
kijk eens op deze site www.pyrovoordeel.nl denk dat je er je voordeel mee kan doen en het is voor jou dichtbij.Bovendien krijg je daar 20% korting op je bestelling.
Lijstjes van andere members bekijken kan nartuurlijk ook veel ideeen geven.

Laatst bewerkt:

Quadriffis

Registered User
Veel onbekende poducten maar wel lekker veel vuurwerk en afwisselend. Ik zou alleen met zo'n budget meer zelf samen stellen i.p.v. paketten en zeker een paar 500 grammers kiezen. Ik weet natuurlijk niet waar je van houdt maar persoonlijk zou ik wat meer grotere cakes kiezen. Schuurmans ben ik geen fan meer van maar bijvoorbeeld de Wolf is echt een geweldige 500 grammer.

Pakketten zien er wel veel belovend uit!

Red Eagle

Registered User
heel erg bedankt Red Eagle

echt ik weet nu waar ik moet gaan bestellen echt bedankt

Graag gedaan
Als jij er zo tevreden mee bent dan is het goed toch.
Kan jou budget en smaak niet bepalen alleen maar mijn mening geven.
vind het een mooi lijstje zo veel cakes waar je de avond wel mee door komt.
Misschien nog een pijlenpakketje zoals de Rocket boom van beko.:love:
En een fluit cake al la Green glittering missile.:love:

Kijk anders eens naar mijn lijstje of de verschillende filmpjes op de site.

Quadriffis

Registered User
Hier ga je zeker van genieten :)

2 opmerking, de potten uit de heavy 3 en 4 zitten ook in de heavy 5. Als je ze alle drie neemt heb je 3 cakes 3x, 1 cake 2x en 1 cake 1x. Dacht meld het even... En ik zou als bonfire cakes voor andere gaan. Ik ben zelf meer weg van de Wodka blue, Miacle en Outrageous. Maar dat blijft natuurlijk een kwestie van smaak!

Succes met puzzelen

donlaulul

Registered User
nu ben ik helemaal klaar !

besteld en nu wachten tot de 29ste dat ik het kan ophalen :)

iemand misschien bekent met de producten die ik in mijn lijstje heb staan en dus zo een mooie afsteek volgorde heeft voor mij :) ?

Quadriffis

Registered User
Om flink de aandacht te trekken zou ik beginnen met de silver salute!

En eindigen met extreem salute of een heavy 3+4+5 project!?

Verder gewoon vooral genieten en dat moet lukken met zo'n lijst!

Bovenaan