Doetinchemse steekt lawinepijl af

Sweet Laker

Registered User
Een politieagent zag het gebeuren.

Maar wel eerst wachten tot ze hem afgestoken heeft voor hij ingrijpt,.. Volgens mij hield oom agent ook wel van een lekkere dreun haha :rolleyes:

Tony

Administrator
Medewerker
Die moet je niet alleen een boete geven maar ook gelijk vast zetten en de schade op de paal door haar laten betalen. Dit zijn juist de dingen die we niet moeten hebben en dan krijgt ze alleen een boete???!!!

KruitFreak

Registered User
Misschien was oom agent milder omdat het een leuke dame van 20 jaar betrof?
Wel erg toeval dat zij hem niet zag staan. Jij kijkt toch eerst om je heen voordat je zwaar geschut afsteekt.

xray

Registered User
:cool::cool:Enige nieuwswaarde aan dit bericht is voor mij alleen dat het een vrouw was :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Dat zal ook wel de rede zijn dat ze allen boete kreeg hihihihihi

HocusPocus.Pyro

Registered User
Die moet je niet alleen een boete geven maar ook gelijk vast zetten en de schade op de paal door haar laten betalen. Dit zijn juist de dingen die we niet moeten hebben en dan krijgt ze alleen een boete???!!!

Ik heb ook veel moeite te begrijpen waarom relatief lichte straffen worden uitgedeeld. Als je dan mensen wilt wijzen op de strafbaarheid van dit soort overtredingen, en als je daar ook een soort afschrikkend effect van wilt laten uitgaan, waarom wordt er dan zo licht gestraft? Ik begrijp dat echt niet. Zeker niet in het licht van alle recente ontwikkelingen en trends rond O&N.

Wat schaadt het nu om de straffen en boetes flink te verhogen?? Zou het een overweging vanuit oogpunt van kosteneffectiviteit? (Kosten van cellen voor de Staat?)

Bovenaan