Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Fallas is geweest, wat zeggen de kijkers? Ik heb bij Ricasa op het veld gekeken en daar stond sowieso geen 10 en 12, was ook al voorspeld. Maar als ik de bommen vergelijk qua grootte heeft de rest ook geen 10 en hoger meer geschoten..? Europla niet gezien dus dat weet ik niet.
In mijn beleving lieten ze wel de nu grootste kalibers lager knallen? Om het op die manier een beetje op te lossen, is dat zo?
Wat ik heb begrepen hebben Europla, vicente en valenciana max 6" geschoten en Ricasa max 7" .
Je mist af en toe de afsluitende 10 of 12" bij een thema maar ik heb er niet minder door genoten. Ik vond de 6 en7" soms echt een erg groot effect hebben wat ook kan wanneer je kwaliteit koopt of maakt.
Inderdaad zoals Toon zegt miste alleen de grote kalibers na de themas en dat is jammer ja.
Ik heb nog steeds ontzettend uit me dak staan gaan bij de nit del foc van max 7 inch, iets wat me vooraf niet mogelijk leek dus dat zegt genoeg voor mij.
Fallas is geweest, wat zeggen de kijkers? Ik heb bij Ricasa op het veld gekeken en daar stond sowieso geen 10 en 12, was ook al voorspeld. Maar als ik de bommen vergelijk qua grootte heeft de rest ook geen 10 en hoger meer geschoten..? Europla niet gezien dus dat weet ik niet.
In mijn beleving lieten ze wel de nu grootste kalibers lager knallen? Om het op die manier een beetje op te lossen, is dat zo?
Dat zou best kunnen. Heb een paar keer gezien dat de sterren tot in het publiek of op gebouwen terecht kwamen. Heb de grote jongens alleen gemist ter afsluiting van een thema maar heb er niet minder genoten want valenciana en ricasa hebben beide een geweldige show weggegeven.