Dit is pas vuurwerk! En OH wat een TIMING!!

passion fruit

Registered User
Ik weet niet hoe het me jullie freaks zit maar ik moet zeggen dat ik super onder de indruk ben van dit filmpje.
Zelden heb ik zo'n show online gezien waarbij de timing flawless is.
Over de effecten nog maar te zwijgen! China kan hier ook nog wel een puntje aan zuigen.
Persoonlijk als ik een show zou bijwonen dan heb ik liever dit dan een suffe show van 15 minuten waarbij alles "lukraak" de lucht in geschoten wordt.
Kijk en laat me weten wat jullie ervan vinden. Ik heb de show inmiddels weet ik het hoeveel keer al opnieuw bekeken. Het wordt nooit saai. Zet hem wel ff op 1080p en fullscreen, wel zo mooi :tounge:

Laatst bewerkt:

gietjo

Registered User
Prachtig, maar kan me niet voorstellen dat die show maar 3.12 min duurt. maar wel dus

Laatst bewerkt:

Fire freek

Registered User
Vind je maar zelden. Woonde ik maar in Japan, haha!

Heb ze al vaker gezien, maar dit blijven toch wel super pyromusicals (of music starmines zoals ze ze daar noemen).

Toch maakt dit op de een of andere manier niet de emoties in mij los die het, minder perfecte, Italiaanse vuurwerk wel in mij los maakt. Neemt niet weg dat ik dit niet graag een keer live zou willen zien :lub:

shinji

Moderator
Medewerker
Persoonlijk heb ik niet zoveel met filmpjes waaraan teveel 'gewerkt' is, hoewel dit best goed in elkaar is gezet

passion fruit

Registered User
Persoonlijk heb ik niet zoveel met filmpjes waaraan teveel 'gewerkt' is, hoewel dit best goed in elkaar is gezet

Zonder bewerking zou de filmer steeds de camera moeten bewegen van beneden naar boven. Dat kijkt niet zo prettig; ik zou er zelf misselijk van worden.
Je kunt als "live" toeschouwer natuurlijk veel makkelijker de show volgen omdat je zowel de actie laag aan de grond ziet en heel snel omhoog kunt kijken naar het vuurwerk in de lucht. Maar juist door de montage kunnen wij op deze manier meegenieten en zien hoe goed er geschoten is en de timing op de muziek horen.

Bovenaan