Discovery Channel "How do they do it"

elmo

FPM Moderator
Hier is het fragment van Discovery's "How do they do it" over het maken van vuurwerk.Het is al enige tijd geleden uitgezonden,maar ik wil het toch met jullie delen.(win)
How_Do_They_Do_It

Laatst bewerkt:

syndrom

Registered User
dat is echt een mooi filmpje elmo,,
ik wil ook zelf vuurwerk kunnen maken ,, haha
maar ik kan niks maken
maar wel echt mooie vuurwerkshow
en leuk dat er gedeeltes bij zitten dat ze het maken

Gr syndrom

Michel_G

Zilveren Member
Hier is het fragment van Discovery's "How do they do it" over het maken van vuurwerk.Het is al enige tijd geleden uitgezonden...

Werd gister of eergister (dacht eergister nog een keer herhaald). Kwam er helaas te laat achter, maar bedankt voor het delen !

HocusPocus.Pyro

Registered User
Geweldig gedaan Elmo! Erg leuk filmpje, bedankt voor het uploaden!

Trouwens, ik zoek nog steeds naar een andere Discovery Channel documentaire. Deze heb ik in juli 2004 op Discovery Channel in Amerika gezien. Deze uitzending was ook heel erg goed. Hierin kon je bijvoorbeeld nog meer recente ontwikkelingen zien op het gebied van modern vuurwerk en daar kwam ook ene Naud voor. NB: Het is niet de uitzending van Discovery Channel "Explosive Story" welke je kunt downloaden via Vuurwerkfilmpjes.nl Deze is ook erg leuk. Ook BNN's documentaire is erg leuk.

Het is erg leuk om deze documentaires te verzamelen.

Groeten, Hocus

Hier is het fragment van Discovery's "How do they do it" over het maken van vuurwerk.Het is al enige tijd geleden uitgezonden,maar ik wil het toch met jullie delen.(win)
How Do They Do It - Vuurwerk

syndrom

Registered User
dit filmpje heeft ook geholpen met het maken van het begin van mijn spreekbeurt
2e keer Dankje wel,,

Groetjes syndrom

Bovenaan