Archief Dirty Dutch

FPM ProductBOT

Registered User
1358_Wolff_EchteHollandseKleuren_DirtyDutch_new_2013_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Dirty Dutch[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1358[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 27,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]450 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]30[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/12/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

painkiller

Registered User
Erg leuk ding inderdaad!
Jammer dat de mines er niet helemaal goed opstaan maar volgens mij is het een mooi gekleurde muur.

MichelAngelo

Registered User
Als hier een prijskaartje van 25 of 30 euro bij komt te hangen, dan vind ik deze erg leuk!

Jij mag niet meer gokken hoor, hahaha!
Die mines zijn rood-wit-blauw gecombineerd. Kleur oranje was goed. Omdat ik iets anders had verwacht in eerste instantie wat tegenvallend, maar nu ik m weer op film zie, toch een hele aardige bak met goeie kleuren. En eventueel ook komende zomer te gebruiken.

san quinton

Registered User
Jij mag niet meer gokken hoor, hahaha!
Die mines zijn rood-wit-blauw gecombineerd. Kleur oranje was goed. Omdat ik iets anders had verwacht in eerste instantie wat tegenvallend, maar nu ik m weer op film zie, toch een hele aardige bak met goeie kleuren. En eventueel ook komende zomer te gebruiken.

Ik vind het ook een erg leuke bak, waarbij ik de mines veel beter uitgevoerd vind dan de kleur oranje.
Gisteravond in actie gezien, maar bij mij komt deze kleur over als GEEL!!!
Overigens is de prijs prima te doen voor hetgeen je krijgt.

Ik zou zeggen geel boven!!!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Rood-wit-blauwe mine was best goed, alleen was iets leuker geweest als deze gelaagd was geweest.
De kleur oranje zie je niet vaak in vuurwerk, en daarom is deze misschien meer geel dan oranje.
Het idee is erg leuk, en de prijs is vriendelijk!

Tony

Administrator
Medewerker
Rood-wit-blauwe mine was best goed, alleen was iets leuker geweest als deze gelaagd was geweest.
De kleur oranje zie je niet vaak in vuurwerk, en daarom is deze misschien meer geel dan oranje.
Het idee is erg leuk, en de prijs is vriendelijk!

IDD, ik vond het gisteren ook meer geel dan Oranje.
Maar op zich een leuke cake hoor.

Moontan

Moderator
Medewerker
De kleur oranje is dan toch een moeilijke kleur lijkt.
Herrinneren jullie je Oranje boven van Marijn Vuurwerk nog.? Zelfde verhaal.
Daar kwam het rood,witte,blauw ook goed uit de verf maar de oranje peonies niet.

Verder vind ik dit een prima cake met een eerlijke prijs.

boozebelly

Registered User
Deze viel dik tegen op de demo vanavond. Kleine boeketjes met een plopburst. Persoonlijk vind ik 27,50 zelfs nog te duur voor deze slappe hap.

Poziloc

FPM Hangouderen
Het had de kleur oranje moeten wezen van de Hollands Glorie , die ook van Wolff was.
Dan had deze cake een stuk beter uit de verf gekomen.
De 3 lagen mine rood,wit en blauw zal zo goed als onmogelijk zijn in zulke kleine tubes.
Misschien had het beter geweest om ze in de volgorde rood met oranje mine , wit met oranje mine , blauw met oranje mijn beter geweest?
3 rijen met rood,wit en blauw zou ook nog een optie zijn...al krijg je dan wel een omgekeerde Franse vlag.

[video=vimeo;15204878]http://vimeo.com/15204878[/video]

Laatst bewerkt:
Bovenaan