~Dim~ Oudjaar 1999-2000

Dim

Product Beheer
Medewerker
Vuurwerk_2000-2001_03.jpg

Trots op mn eerst echt grote collectie! Had zelf flink gespaard en daar voor vuurwerk gekocht! Kijk eens, 6 sloffen astronauten... Nu heb ik zelfs moeite om een halve slof af te steken. Toen knalden we alsof ons leven ervanaf hing!

Helicopter rechts onder was ook erg gaaf, weet het nog goed! vloog gewoon over ons huis heen! Helaas niet meer te krijgen.

Vuurwerk_2000-2001_01.jpg

Zoals ieder jaar ook een aantal cakes... Nou jah, potjes... 1 Super grote bak gekocht! deze bewaarden we dan ook tot 12 uur! Helaas kwam het bijna ieder jaar voor dat we toch teleurgesteld waren van het effect. Gelukkig hebben we nu internet om van te voren te bepalen wat we graag wilde hebben!

Vuurwerk_2000-2001_00.jpg

Het laatste en kleinste vuurwerk deel van de collectie! Van alles en nog wat om ons de hele dag te vermaken!

Vuurwerk_2000-2001_05.jpg

De suprise van mn moeder bewaard van Sinterklaas. Een piepschuim kerstboom. Super kick om er rotjes in te gooien. Voor ons was het toen ook altijd een sport om de straat goed versierd te krijgen met afgestoken vuurwerk!

Vuurwerk_2000-2001_02.jpg

PANG! Kijk eens naar het zwevende deel!! hehe!

Erg volgt meer! Bedankjes en zeker berichtjes zijn welkom! Daar doe je het voor!

blackpowder

Registered User
Vroeger .... altijd zelf ratelbanden maken met sloffen rotjes ... en maar hopen dat de grond niet te nat was ... of heksekringen ..... ojeee ik krijg een nostalgische aanval ..... :surprised:

Pancake77

Registered User
Geloof dat toen ik een jaar of 13 was we 3 dagen lang nodig hadden om alle astronauten op te krijgen, had een zere duim in januari van de aansteker, puur monniken werk achteraf gezien.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Update:

Vuurwerk_2000-2001_04.jpg

Even uitrusten voor het grote 12 uur moment! Zou best kunnen dat ik 12 uur niet meegemaakt heb! De dagen/weken voor oud en nieuw zijn altijd erg zwaar.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Niet helemaal van dit jaar, maar toch erg leuk!

Vuurwerk_1999-2000_00.jpg

Collectiefoto!

Vuurwerk_1999-2000_01.jpg

Het bestelde vuurwerk uitpakken.

Bovenaan