~Dim~ Oudjaar 1994-1995

Dim

Product Beheer
Medewerker
Oudjaar 1994 – 1995.
Have fun!

Vuurwerk_1994-1995_00.jpg

Ook mn broertje was een heuse vuurwerkfreak geworden! Onze collectie voor dit jaar. De hele kast vol!

Vuurwerk_1994-1995_01.jpg

Links de army tanks, rechts grote en kleine raketten. Nogmaals zo ontzettend jammer dat dat niet meer is. Gelukkig zijn er nog wel importeurs die met wat novelties komen.

Vuurwerk_1994-1995_02.jpg

De knallers links van de man met het pistool. Een Chinese muur fontein, vond ik geweldig, waren er in 3 kleuren. Werd verkocht bij Demper in IJsselmonde. Zit nu de ALDI. De echte huilsirenes, een assortiment pakketje. Zie ik daar zelfs kleine bommetjes? Nooit geweten dat we die hadden.

Galaxis

Registered User
Die raketten he ; die zie ik nu nooit meer. Waarom worden die niet meer gemaakt ? Zien er echt zo gaaf uit !

Dim

Product Beheer
Medewerker
Jammer he dat deze er niet meer zijn. Was er vroeger altijd heel erg van onder de indruk!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Vroegah waren er herlaadbare shelkitjes verkrijgbaar in o.a. Belgie. Ik vermoed aan de grootte te zien dat dat ze zijn. Ik mis alleen de buis op het plaatje.

Ik zelf heb echt geen idee, zou kunnen dat ze uit BE zijn gekomen. Geloof dat de buis ergens achter staat/ligt. Heb nog meer foto's volgens mij...

Thnx voor de reacties!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Een weer een update!

Vuurwerk_1994-1995_03.jpg

Mijn pa en mn broertje! ROOKBOMMEN!

Vuurwerk_1994-1995_04.jpg

Rookbommen en morning glorys!

Vuurwerk_1994-1995_05.jpg

Even uitrusten hoor, na een dag stoken! Klaar voor 12 uur!

Vuurwerk_1994-1995_06.jpg

Voor mij een geweldige day after foto! Prachtig! hahahah

nero

Registered User
Ik hoop straks ook met mijn zoon zo op straat te staan!
De sfeerfoto in de huiskamer, erg mooi en gezellig!!

Die broeken vroeger, geweldig... :happy:

Bovenaan