Diemen

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 10-Sept-2011
Plaats: Diemen
Provincie: Noord-Holland
Wie: Azuma (vorig jaar iig)
Kaliber: Consumenten
Tijd: 23.45
Waarom: Diemer Festijn
Extra Info:
programma

kingmokum

Banned
Goede consu show waaruit blijkt dat azuma dus goede shows kan neerzetten als ze er zin in hebben.

Vooral de finale was echt over nagedacht en dat waardeer ik!

Filmpje zal wel online komen binnenkort maar er was moeite en creativiteit in gestoken dat zag je duidelijk.

Gr king.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Zelf ben ik nog ff snel naar deze show gegaan !.
Eerst had ik het goed de balen erin toen ik er was, het begon echt hard te regenen, en dacht dat het eigenlijk zou worden afgelast. Maar gelukkig werd het droog, alle spullen stonden al klaar en toen begin de show, en zoals altijd als azuma schiet je verveeld je geen moment ! het zag er weer toppie uit ! mijn complimenten. De film wordt nu geupload en komt dus zo online.

Gr stefan

Maiko

Registered User
En? ik zit met spanning te wachten op je splijtende oordeel! :tounge:

Een erg mooie show. Beter dan vorig jaar. Ze hebben goed hun best gedaan bij Azuma. Rond 22:00 was het nog vol aan het onweren maar gelukkig werd het nog droog. De salutes waren top. Ze hadden verder nog hummers en spinners verwerkt in de show. Verder vooral willows en brocade kings. Natuurlijk prachtige effecten.

Poziloc

FPM Hangouderen
Goede consu show waaruit blijkt dat azuma dus goede shows kan neerzetten als ze er zin in hebben.

Vooral de finale was echt over nagedacht en dat waardeer ik!

Filmpje zal wel online komen binnenkort maar er was moeite en creativiteit in gestoken dat zag je duidelijk.

Gr king.

Doet dat nou pijn om positief te typen? :hehe!:

poepiegaaf

Registered User
Ik vond het ook een goeie show. Ik stond trouwens bij het water achter de bushalte en vond het nogal dichtbij. Knalde wel lekker weg.

Bij deze de film:

[video=vimeo;28926091]http://vimeo.com/28926091[/video]

Laatst bewerkt:
Bovenaan