Diemen, 11-9-2010

kingmokum

Banned
Wanneer: 11-Sept-2010
Plaats: Diemen
Provincie: Noord-Holland
Wie: Vorig jaar Azuma en dit jaar wederom azuma.
Kaliber:
Tijd: 23.30
Waarom; Kermis van het Diemer Festijn

Laatst bewerkt:

kingmokum

Banned
Goedemiddag,

Gister avond heb ik een zeer goede consu show gezien van Azuma, helaas stond deze niet op de site want het was wel een bezoekje waard. Het vuurwerk werd electrisch geschoten waardoor alles goed gelijk opging over de gehele lengte. Het werd geschoten langs een kade over een breedte van een +/- 30M met 5 postten.

Het was me duidelijk dat er over de show is nagedacht, het kwam niet rommelig over en was erg spectaculair. Normaal zijn nederlandse consumenten shows altijd erg rommelig en komt het over alsof er lukraak potten worden afgeschoten.

Normaal heb ik nooit een hoge pet op van nl (consu) showtjes maar dit was boven verwachting! Er werd goed opgebouwd naar een finale toe welke gewoon goed was voor consu vw.

Groeten,

King

dieter

Registered User
De show hebben we inderdaad op 5 posten geschoten met 10 meter er tussen.
We hadden heellaas 1 klein foutje in de programering want de blink bengaaltjes moesten over de hele breedte in 1 keer aan.
Wij vinden het ook jammer dat bepaalde datums niet meer op jullie site staan, zeker als je zo een show als gisterenavond ( jullie Freaks ) missen.
Wij proberen inderdaad steeds meer aandacht te besteden aan dit soort show en het maximum er uit te hale qua effecten.
Daarom gebruiken we voor de shows steeds meer diverse leveranciers waarvan zorgvuldig naar de effecten van de producten word gekeken en ook wat we zelf kunnen aanpassen aan de effecten om ze op een andere manier te schieten.
Ik weet er is gisteren gefilmd en hoop dat deze beelden snel online komen.

Michel_G

Zilveren Member
Offtopic:
Wij vinden het ook jammer dat bepaalde datums niet meer op jullie site staan, zeker als je zo een show als gisterenavond ( jullie Freaks ) missen.

Het staat je altijd vrij (als schieter) om een datum te posten, als je ziet dat die niet op de kalender staat. Denk dat er een hoop freaks blij mee zijn. Dit geld uiteraard ook voor andere mensen, niet specifiek voor schieters/bedrijven, maar ook als je als member ergens een datum/show tegenkomt.

De meest simpele en snelle manier, datum doorgeven in kalender datums topic:
http://www.freakpyromaniacs.com/for...nder-Datums-gevonden-voor-2010-Plaats-ze-hier!

Of de iets uitgebreidere manier, zelf datum toevoegen aan kalender:
http://www.freakpyromaniacs.com/for...lenderdatums-toevoegen-aan-het-forum-kalender

Denk dat het als schieter/bedrijf ook nog eens leuk is, als er meer liefhebbers op afkomen, krijg je nog meer waardering voor je werk, dus mes snijdt aan twee kanten!

kingmokum

Banned
Dieter, stond je zelf ook aan de publiek kant te kijken(precies in het midden)?

Op de bengaaltjes na was er helemaal niks op te merken aan de show, dat één potje net wat langzamer schiet dat blijf je helaas houden met consumenten vuurwerk.

Ga zo door!

Gr

King

KoenL

Registered User
T*ring wat gaaf, ik baalde gister al dat ik er niet heen kon, maar nu is dat verdubbeld. Super gedaan hoor, kan het niet anders zeggen. Prima finale die goed is uitgedacht. Ook zie ik in de show een aantal nieuwe dingen, zoals het naar elkaar toe schieten. Op deze wijze:
/ en aan de andere kant \

Mooie show hoor.

Tony

Administrator
Medewerker
Wat een heerlijke show mannen! Mooi getimed en mooie producten.
Welke cakes zijn dat direct in het begin ?

bridge

Bronzen Member
super super super!!! even Neerlands beste consu vw op een rijtje gezet! prachtig. Welk tailblok zie ik op ca 7:eek:o? het enige wat ik miste was de super 500, met zijn fraaie snelle z-shape en die altijd erg gewaardeerd wordt door t publiek.

Tony

Administrator
Medewerker
Deze lijkt verdacht veel op de Pure Dreamtails van Lesli, alleen mis ik dan de crackling finale. Een ander blok kan ik mij niet bedenken met zulke tails.

Misschien is het wel een nieuwe cake van Wolff. Dat weten we vanavond want dan word de eerste demo van Wolff geschoten met hun dynasty producten. Ik heb die cake namelijk ergens gezien, ik weet alleen niet meer waar.

poepiegaaf

Registered User
Vanaf 1:36 zie ik wat moois :eek: !!!
En vanaf 4.11 ook!

Dat van 6:18 wil ik heel graag weten wat dat is :eek:

De salutes @ 10:00, is dat echt consumenten vuurwerk? :eek:

Echt een hele toffe show!!!! Zooooooo zonde dat ik het gemist heb!

Laatst bewerkt:

dieter

Registered User
Dieter, stond je zelf ook aan de publiek kant te kijken(precies in het midden)?

Op de bengaaltjes na was er helemaal niks op te merken aan de show, dat één potje net wat langzamer schiet dat blijf je helaas houden met consumenten vuurwerk.

Ga zo door!

Gr

King

Nee ik stond in het schietveld.
De gene die daar stond in het publiek was Aat Boeschoten.

Bovenaan