Diamond meer geld voor de naam dan voor het vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

freakhans

Registered User
De producten van Diamond-collection zijn over het algemeen:

te duur.
Het boeket uit een batterij gaat te laag.

mickeyzegtboem

Registered User
Euhm, en de bedoeling is?
Denk dat in iedere collectie items zitten die aan deze kwalificatie voldoen.
Zou het niet verstandiger zijn om producten per stuk te beoordelen,
in plaats van een hele collectie als "slecht" te bestempelen op basis van een aantal producten c.q. ervaringen van jaren geleden?

Ook ik was nooit zo'n hele grote fan van het vuurwerk van schuurmans, maar zeker de laatste 2 jaar zie ik toch best veel items komen die zeker de moeite waard zijn.

Zou graag eens horen op basis van welke producten jij die kwalificatie geeft, en of je hierbij ook de nieuwere producten meeneemt.

gietjo

Registered User
Orienteer je eerst goed voordat je iets koopt. ben zelf ook nooit gek geweest van schuurmans vuurwerk, maar heb de laatste 2 jaar toch zeker wel goeie producten voorbij zien komen ( heb het dan wel over de proffessional style collectie). Net wat hierboven word gezegt:iedere collectie heeft z'n ups en downs!!!

Phantom

Registered User
Mijn oom woont bij een Schuurmans vuurwerk dealer en die verkoopt ook Diamond Collection vuurwerk dus hij heeft vaak ook wat van die serie en wat ik van kan herinneren is dat er best goede 500 grammers zijn, vaak zijn die wel prijzig maar het ziet er gewoon goed uit.

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
De prijzen zijn hoog ja, maar als je wat heb vermaak je je wel, oké, het is geen Wolf of welk ander beter merk dan ook, maar t is wel t minimale wat ze bieden waar je tevreden moet zijn. In 2007 had ik alleen Schuurmans vuurwerk gekocht en ik moet zeggen, tot dan toe beste Oud & Nieuw ooit, sindsdien ben ik vuurwerkfanaat.

DioR

Registered User
De producten van Diamond-collection zijn over het algemeen:

te duur.
Het boeket uit een batterij gaat te laag.

Het is natuurlijk makkelijk om een mening te geven. Maar moeilijk om te onderbouwen... Probeer dat eens... Dan weet ik cq andere members ook wat je bedoeld.
En niet alleen dat het boeket te laag gaat en het te duur is. Informatie over bepaalde producten van diamond die minder goed zijn. En waarom, bijvoorbeeld burst slecht, effect niet groot, prijs verhouding niet goed is....

shinji

Moderator
Medewerker
Ik ben het eigenlijk wel eens met de eerste poster. Het valt me als frequent demobezoeker wel op dat de produkten van Schuurmans ( lees Vulcan en Shogun) voorbij gestreefd zijn door andere fabrieken. Toch blijft er wel degelijk goed spul vanuit de eerdergenoemde fabrieken op de markt verschijnen. Shogun, met hun pijlensets en fluitbakken, maar ook Vulcan met bv de Coyote, dat was voor mij toch echt de beste nieuwkomer van 2010

Laatst bewerkt door een moderator:

freakhans

Registered User
DA77 : Assortiment "Emperor" pakket. Potten stellen niks voor de helft gaat niet af. daarentegen zijn de pijlen wel super.

De slechtste potten van diamond die absoluut het geld niet waard zijn.

DC063 : Spider
DC181 : Octopus
DC030 : Colorful Willow

Gertjanberg

Registered User
ik vind spider niet verkeerd hoor!!!!

de uitschieters voor mij zijn dan wel buffalo (alleen prijzig, wel mooi), crocodill, wolf en nog een aantal

Quadriffis

Registered User
Ik denk dat het probleem voornamelijk in de prijs zit qua producten en zeker met het oog op vernieuwingen doen ze het echt niet slecht. Misschien zou je in de betreffende threads mee kunnen discusiëren waarom jij die producten slecht vind, en eigenlijk zou je de factor "prijs" er zoveel mogelijk buiten moeten laten. Als het product kwalitatief goed is maar jij hebt er het geld niet voor over dan is het product niet meteen slecht.

Als de potten in een pakket voor de helft niet afgaan zou ik ze toch echt even verzamelen en terug gaan naar je dealer de volgende keer.

hardcore0438

Registered User
Ik vind diamond ook veeeeeel te duur
voorheen had ik een pakket van bijna 90euro nou nooit dat ik dat meer doe..
ben vanaf dit jaar ook niet meer te vinden bij deze dealer.
Ook had ik gratis het powerblock gekregen, boeketten vielen behoorlijk tegen en de knal was ver te zoeken...

mickeyzegtboem

Registered User
Ik ga een eind aan dit topic maken, meningen over de producten kunnen prima in de desbetreffende topics.
Mocht er opbouwend commentaar zijn op het algemene assortiment, en welke producten schuurmans nog mist, dan mag dit in een nieuw centraal topic.

Deze gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan