Deventer

Moontan

Moderator
Medewerker
Datum: 09-06-2017
Plaats: Deventer.
Provincie: Overijssel
Straat: Bolwerksweg
Tijd: Tussen 22:00 uur en 23:55 uur
Wie: Dutch Fireworks Professional BV
Wat: Onbekend
Waarom: Deventer zomerkermis .

Schuim

Moderator
Medewerker
Als ik bovenstaand filmpje zo zie dan zeg ik tot 4" en een paar karton 2" salutes :in love:
Zal is zien of ik er op af kan

The Passion

Registered User
weet iemand een iets exacter tijdstip dan tussen 22:00 en 23:55 uur, en wat is de beste locatie om te kijken?bolwerksweg is de schietlocatie maar kan je daar ook als toeschouwer terecht?

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Schieten zal om 23.00 zijn, en het best kan je kijken ter hoogte van de Welle in de stad Deventer.

Steef-Kaboom

Registered User
Soow dat was weer dik en de moeite!! Dikke singleshot stukken, vette opening en echte kwaliteitsshells geschoten door DFP!!!

Enjoy!

The Passion

Registered User
de stormchaser doet het trouwens wel goed in die show,return of the phoenix ook. blijft toch een heerlijke fluitbak.

bridge

Bronzen Member
Wat een geweldig feest om naar deze te kijken. Top gedaan mannen. Hier zit duidelijk de hand van echte liefhebbers in!!!:in love:

Michel_G

Zilveren Member
Ik ben gisteravond ook maar even gaan kijken in Deventer en heb er zeker geen spijt van!

Het was echt een heerlijke show; Mooie producten, lekker afwisselend geschoten in mooi tempo en ook lekker breed opgezet. Mooie productcombinatie in de beelden ook. En uiteraard ontzettend strak uitgevoerd!

Mijn complimenten heren. Een absolute topper onder de (kermis)shows in dit land!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Allemaal maggies! Wat een heerlijke show is dit zeg, de creativiteit spat er van af! Ik wil meer van dit soort shows zien in NL. :in love:

Bovenaan